woensdag 13 september 2017

Voorlopig even de laatste



Voorlopig even de laatste heb ik deze blogpost genoemd. Ik wordt nl morgen geopereerd aan mijn rug in de hoop dat ze de beknelde zenuw vrij kunnen maken en ik van de pijn af kom. Zojuist is mijn bed gebracht voor in de kamer en ook  zojuist maar de knutselspullen waar ik altijd een stapeltje van op tafel heb liggen maar opgeruimd. Raar hoor te weten dat ik de eerste weken op bed lig en dus niet zal kunnen knutselen. Ik denk dat ik afkickverschijnselen ga krijgen. Maar heb goede hoop dat ik daarna de schade weer kan inhalen. Ik zal wel lekker alle tijd hebben om naar jullie gemaakte kaarten te kunnen kijken en zal ook proberen als het lukt hier op te reageren, maar moet even zien of dat plat liggend te doen is. Voor nu dus even een pauze op mijn blog met dit babykaartje. Altijd handig om op voorraad te hebben. Eenvoudig maar daardoor zo lief vind ik.

Groetjes van Marja en zodra het kan zal ik vast weer snel aan de knutsel gaan

13 opmerkingen:

Karen Letchworth zei

What a stunning and precious baby card, Marja. Thanks so much for stopping by to play along with us. Have a blessed week, and please join us again soon.
Blessings,
Karen L
Word Art Wednesday

Diny zei

Hopelijk kunnen ze met de operatie de pijn wegnemen in je rug Marja.
Ik ga duimen voor je!
Je kaartje is prachtig....zo lief dat babyplaatje!
Groetjes en heel veel sterkte,
Diny

Annemarie en Merit zei

Hoi Marja,

Wat leuk dat je zo,n lief berichtje stuurt op onze blog.
Hebben een aantal nare jaren achter de rug dus geen blog en kaartjes tijd, maar nu gelukkig weer wel.
ben natuurlijk gelijk even bij jouw gaan buurten...en we gaan je natuurlijk volgen.

wat naar wat ik nu lees, je wordt morgen geopereerd...we kennen het verhaal hier heel goed van beknelde zenuwen en operatie.s
Heel veel succes meid, het kaarten maken komt vast weer wel, als het weerda gaat gewoon lekker bij iedereen op blogviste....

Schattig kaartje heb je gemaakt, ga eens lekker bij je rondneuzen....

Als je even je adres stuurt(als je dat leuk vind) sturen we je een kaartje.....

agvansplunter@upcmail.nl

Het allerbeste en veel sterkte liefs Annemarie en Merit.

Kaartenkraam zei

Heel veel sterkte met de operatie en voor daarna een spoedig herstel gewenst!
Je kaartje is heel lief, die plaatjes zijn zo schattig!

groetjes van Ank

Irene zei

Je kaart is een dotje Marja!
Voor morgen én daarna wens ik je heel veel sterkte!! Schoondochter heeft hetzelfde gehad en ik hoor haar nooit meer over haar rug dus dat wens ik jou ook toe! Freubelen zal er idd even niet in zitten en reageren vanuit bed?? Hou maar even goed rust zonder inspannende houdingen, des te eerder ben je weer mobiel!!

Lieve groet, xx Irene

Marja zei

Schattig kaartje Marja!
Wens je heel veel sterkte voor de komende tijd...hopelijk ben je na de operatie pijn vrij. Lijkt me inderdaad wel raar om te weten ik ga de komende tijd niet knutselen...hier ligt ook altijd wel iets op tafel. Hoop dat je afkickverschijnselen meevallen en dat je snel weer aan de slag kunt met het maken van leuke kaartjes.
Groetjes Marja.

Cobie zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt, mooi dat gedichtje erop. Heel veel sterkte met de operatie en een voorspoedig herstel toegewenst.
Groetjes Cobie

sjanie zei

Lief kaartje met mooie tekst.
Sterkte morgen met de operatie, hopelijk heb je er baat bij en ik wens je een spoedig herstel.

Groetjes, Sjanie

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat naar zeg, beknelde zenuwen. Ik ken het niet, maar ik hoop dat je er door de operatie helemaal vanaf komt.
Je kaartje is prachtig! Mooi gedichtje.
Heel veel sterkte morgen en kom maar koekeloeren bij ons, als je de puf ervoor hebt!
Liefs,
GerJanne

Grietje zei

Prachtig kaartje Marja! Ik hoop dat alles voorspoedig gaat en dat je snel weer de oude bent.

Groetjes Grietje

Anoniem zei

Wat naar voor jou Marja ,veel sterkte hoor!
Gods nabijheid toegewenst bij de operatie.
Je kaart is super mooi !
Groetjes Jannie

Creaellenknutselsite zei

wat een lief kaartje is het geworden
sterkte met je operatie en beterschap
groetjes ellen

Durvina zei

Hoi Marja,

Wat een schtitterend kaartje<3
Lees het berichtje over je operatie, die nu dus al even achter de rug is, hoop dat het allemaal volgens verwachting gaat!
Spoedig herstel toegewenst!!

liefs, Durvina