woensdag 6 september 2017

50 jaar


Wij zitten op het moment weer volop in de verjaardagen van de vrienden die 50 worden. Tijd dus voor een leuke kaart , maar voor mannen  vind ik dit toch altijd lastig. Maar wie niet waagt die niet wint en dus gewoon toch blijven proberen. Dit papier is in ieder geval echt mannenpapier, weet alleen niet meer waar het van is want jawel ik ben met de restjesbak papier bezig :)
De sketch is van cheerfull sketches. Aan deze challenge wilde ik al vaker meedoen, maar nu er echt maar eens voor gaan zitten en ja dan vind ik het toch ook weer erg leuk om een kaart te maken aan de hand van een sketch. Het plaatje is van Syta van Gelderen en deze vond ik toch zo leuk...lekker ondeugend.  De tekst heb ik er zelf bij bedacht en gemaakt met de printer. Verder niet teveel poespas erop want daar zijn de mannen vaak niet zo van. 

Groetjes Marja

10 opmerkingen:

Diny zei

Wat een GAAF keertje Marja.....schitterend!
Echt een mannenkaartje.
Groetjes Diny

Irene zei

Oh wat is ie leuk! Dat schattige koppie en dan die gave tekst er naast, missie geslaagd Marja!

xx Irene

Margreet zei

Wat een gaaf kaartje met dat ondeugende ventje op het plaatje, Marja. Ook de tekst vind ik leuk gedaan!
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

PS Je zou ook nog met de Mannenchallenge bij AnMaCreatief mee kunnen doen als je wilt

Crealientje zei

Heel leuk schattig kaartje!
Mooi plaatje,het ondeugende spat eraf😊.
Super leuke tekst erbij.
Lieve groetjes Crealientje.

Cobie zei

Wat een super gave kaart. Het labeltje maakt het helemaal af.
Groetjes Cobie

Trijntje zei

och wat leuk Marja voor iemand die 50 wordt. Erg leuk bedacht en gemaakt. Groeten trijntje

Joanne kramer zei

Aaaahhhh.....wat is ie leuk! Dankjewel dat je meedoet aan de uitdaging bij cheerful sketches. groetjes Joanne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een schattig kaartje.
Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
Groetjes Miranda

Bernadet zei

Wat een geweldig leuk kaartje is dit Marja.
Superleuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

Adriana zei

Niet te zien dat je het lastig vindt hoor! Echt een gaaf kaartje zo met jouw tekst erbij!
Dank-je-wel voor het meedoen aan de MANNENchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana