vrijdag 1 september 2017

Huwelijk




Door mijn rugprobleem kom ik nog niet zoveel aan knutselen toe. Helaas ,maar het is even niet anders. Maar als het dan lukt om weer een kaart te maken geniet ik destemeer. 

 Deze keer even een geheel andere huwelijkskaart. Deze keer met de materialen van Stampin Up. deze keer heb ik de heattool weer eens gebruikt en het goudkleurige embossingpoeder. Toch ook wel weer heel leuk om te gebruiken. Zeker voor een huwelijkskaart. Jammer dat je het goudkleurige niet zo goed kunt zien op de foto. Met een paar kleine pareltjes als accenten heeft deze kaart genoeg vind ik.

Een goed weekend toegewenst allemaal

Groetjes Marja

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Mooi zeg! Ziet er vrolijk uit.
GerJanne

Diny zei

Wat vervelend van je rugprobleem Marja....hopelijk gaat het snel wat beter met je!
Je kaartje is schitterend....prachtige bos bloemen!
Groetjes en heel veel beterschap,
Diny