maandag 4 september 2017

Had er zo'n zin in



 De titel duidt op het feit dat ik weer zo'n zin had in een echte vintagekaart. Ik zag onlangs weer van die prachtige vintagekaarten van Plony voorbij komen en dacht dat ga ik ook weer eens lekker doen. Kant, bloemen, inkt, mooi papier en een mooie afbeelding. Zo heerlijk om weer even mee bezig te zijn. Door mijn rugprobleem kan ik het maar kleine poosjes volhouden maar ik geniet er dan ook destemeer van. En nu ik weet dat ik binnenkort aan m'n hernia wordt geopereerd neem ik het er maar even van want voorlopig zal het knutselen even voorbij zijn. In de hoop dat ik straks van de pijn verlost zal zijn. Daar kijk ik zo naar uit. Sorry dat ik zelf op dit moment niet zo actief ben in het reageren op de blogs, maar ik zit ook maar erg weinig achter de pc. De bank is mijn beste vriend op dit moment :) Straks zal ik hopelijk weer actiever aan de slag gaan. En als ik straks plat lig heb ik vast alle tijd om wel jullie creaties te bekijken.

Lieve groet,

Marja

                                     Fb challenge: vintage and more
                       Allsorts challengeblog
                         craftycalendarchallenge
                              Kaartjes inspiratie challenge

7 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Hey Marja,
Zelf ben ik ook wat minder actief geweest op het blog, maar dan i.v.b.m de zomer! Wat naar dat je met een Hernia rond loopt en veel pijn zult hebben!
Hopelijk bied de operatie weer verlichting en ik wens je veel sterkte!
Je hebt toch nog een beeldig kaartje gemaakt en iedere dag iets dan komt het ook af! Je kaart hiervoor ben ik ook weg van!
Toi, toi, toi ....lieve groetjes van Gerie

Diny zei

Ach.....wat een schattig kaartje Marja...zoooooo leif!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Prachtige babykaart Marja. super de sup mooi gemaakt. Dat gevoel ken ik. want wat is het leuk om iedere keer een andere techniek te gebruiken. sterkte met je rug. Groeten trijntje

Corrie zei

Je kaart is prachtig Marja, het vintage ligt jou ook wel zie ik, het parelrandje is er schattig bij.
Sterkte met de operatie en je herstel.
Lieve groetjes,Corrie

Kathleen zei

Really sweet image, some lovely embellishments too, lovely card.
Thank you for joining our 'New beginnings' challenge this week at Allsorts.

Kath x

Ellibelle zei

This is so adorable and loving the pearls and lacy die cut.
Thank you so much for sharing with us this week at Allsorts challenge!

AO Creations zei

Super cute!!! Thank you for joining us at Crafty Calendar, good luck!!! Amy DT