donderdag 19 oktober 2017

Ja hoor daar is ze weer



Eindelijk daar ben ik weer om een kaartje te laten zien. Het is nu 5 weken geleden dat ik de hernia/kanaalstenose operatie heb ondergaan. En ik kan zeggen dat het heel goed begint te gaan. Ik ben nog druk bezig met revalideren maar ga nu erg goed vooruit. Het zitten volhouden blijft nog wat lastig maar ook dat kan ik nu wat langer volhouden. En oh wat ben ik blij dat ik nu weer zover ben. Moet wel zeggen dat de revalidatie mij  tegen viel (lees ik wilde te snel). Maar daar heb je dan de goede fysiotherapeut voor die begeleid. Kan nu ook een rondje van 4 km lopen. Super de super wat waardeer je dan alles weer zeg. Gezondheid wat een geschenk. Heb ook veel bewondering voor mijn gezin die met elkaar hier de boel draaiende hielden. Wat een toppers.

Dit was de eerste kaart die ik weer maakte voor het blog van 123 scrapping. Ok...ik had te lang gezeten en dus gaf mijn lichaam mij even straf, maar oh wat genoot ik ervan. Leuk om zo te maken met mica. Kijk maar eens op het blog van 123 scrapping voor de gebruikte materialen. Ook kun je deze kaart in het echt bekijken bij de kraam van 123 scrapping bij de PaperPassion. De moeite waard om tussen de leuke spullen te kijken in hun kraam.

Verder heb ik in de periode dat ik op bed lag nog een leuke mal gewonnen met deze kaart bij Anreda.
Dat was ook een leuke afleiding om dit te mogen zien terwijl ik nog helemaal plat op bed lag.

Nu zal het niet zo lang meer duren voor je weer een kaart van mij zult zien. Ik heb de gang weer. :)

Groetjes Marja



13 opmerkingen:

!neke zei

Prachtig !!!!!
Mooie tekst ook !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Trijntje zei

Fijn dat je weer een kaart hebt kunnen maken na 5 weken en fijn dat het de goede kant weer op gaat.... je kaart is heel erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

Crealientje zei

Hallo Marja,
Wat fijn dat je weer opknapt! Ben ook een tijdje niet op het blog geweest.
Nog van harte beterschap bij deze!
Je hebt een erg mooi kerstkaartje gemaakt. Prachtig transparant en leuke tekst onderaan.
Veel knutsel plezier!
lieve groetjes Crealientje.

Odette's kaartenhoekje zei

Ooooh Marja ... ik heb je vorige blogpost gemist en daardoor ook het bericht van je operatie ...
Wat leuk te lezen dat het nu de goede kant op gaat ... wel luisteren naar je lichaam hoor !
Je kaartje is echt super mooi ... heel leuk met de micca !
Veel beterschap nog !
Groetjes, Odette.

Enny zei

Wat een prachtige kaart, supermooi gedaan ! En geweldig, dat je al zoveel beter bent, maar langzaam aan, dan kom je er wel ! Groetjes, Enny

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Marja!!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Creanita60.blogspot.nl zei

Een prachtige kaart met doorkijk! leuk is dat met het mica ik had er vorig jaar ook een paar gemaakt en blijf ze mooi vinden!
Fijn dat de operatie is geslaagd en het herstel begint te komen!
doe vooral rustig aan en niet overhaasten.groetjes Anita

Nancy Soetaert zei

Fijn dat je herstel goed verloopt, niets forceren he !
Mooie kerstkaart!
Groetjes
Nancy

Colien zei

Heel mooie kaart, bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
Fijn dat je weer aan het opknappen bent.
grtz.Colien {DT 52WTC}

Diny zei

Fijn dat je er weer bent Marja....het is niet niks zo'n operatie en dan het revalideren nog......maar je doet het goed zo te horen!
Je kaartje is prachtig.....wat heb je mooie kleurtjes gebruikt!
Groetjes en een goed herstel,
Diny

Jantine zei

Prachtig kerstkaartje en superfijn dat het zoveel beter met je gaat!
Groetjes,
Jantine

GerJanne zei

Hoi Marja,
sjonge, dat is goed nieuws, dat het nu echt de goede kant op gaat. Fijn hoor en top van je gezin. Als het nodig is kunnen ze en heleboel! EN willen ze ook!
Je kaart is echt een heel gave!!
GerJanne

Jannie den Butter zei

Een mooie kaart is dit Marja!
Fijn dat het wat beter gaat met jou.
Doe rustig aan ,valt niet mee voor je.
Veel sterkte en van harte beterschap.
Groetjes Jannie