woensdag 16 maart 2022

Forever and always (123 scrapping)



De basis van deze kaart heb ik gemaakt met craft cardstock. Hierop weer uit het designpapier van simple stories met de cirkelpons cirkels gemaakt. Daarbij weer de vinders uit het designpapier gesneden met de mallen van diamond press. Je zou bijna denken dat deze mallen gemaakt zijn voor dit designpapier. Zo’n handige combi deze twee samen.

Deze kaart heb ik gemaakt voor het blog van 123 scrapping. De gebruikte materialen vind je in de webshop.

 

Groetjes Marja


7 opmerkingen:

!neke zei

Mooie stijlvolle kaart !!!
Groeten Ineke

Caroline zei

Gave kaart!
Groetjes Caroline

Gina zei

Leuk in kraft en leuke layout met de cirkels ! Groetjes, Gina

Nicolette zei

Hele mooie kaart.
Groetjes Nicolette

Daphne zei

Wat mooi dat de vlinders diepte in de kaart geven.
Mooie rustige kleuren.
Cirkels vind ik altijd erg mooi op kaarten.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleuren en leuke vlindertjes erop
groetjes ellen

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.