woensdag 5 januari 2022

Magic!



Allereerst wil ik jullie een liefdevol en gezond 2022 toewensen. Al weer 2022 wat gaat de tijd toch snel. Ook al kom ik de laatste tijd wat minder aan t knutselen toe doordat ik naast mijn werk ook een opleiding aan het volgen ben probeer ik ervan te blijven genieten. Misschien juist nog wel meer omdat ik het extra waardeer als ik lekker bezig kan zijn met het maken van kaarten. Voel mij alleen soms schuldig dat ik niet zo vaak reactie achter kan laten bij jullie. Hoop dat het dit jaar beter lukt.

Deze kaart maakte ik voor het blog van 123 scrapping.
Ha ha deze kaart was echt magic. Ik had een idee in mijn hoofd…..maar gaandeweg ontstond er ineens een totaal ander eindresultaat. Het papier van simple stories is lekker vrolijk papier en dus heel geschikt voor een leuke verjaardagskaart. Ik heb er een verborgen zakje in verwerkt met daarin een ballon. Vind t altijd wel leuk om een verrassend element in een kaart te verwerken. Was niet van tevoren bedacht, maar echt magic 

Groetjes Marja


 

3 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Magic is je kaart zeker Marja wat leuk zo'n ballon verassing
dat maakt je prachtige kaart nog vrolijker! Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!
xx Gerie

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.