vrijdag 18 maart 2022

Iets nieuws geprobeerd


Onlangs zag ik een filmpje voorbijkomen met deze mask folder van Studio light. Ik vond dit zo'n geweldige bloem. Met de cadeaubon die ik nog had gekregen deze dus toch maar aangeschaft en aan het proberen. Het is wel echt ff oefenen. Had namelijk mijn papier niet goed afgedekt...en helaas inktvlekken. Maar op een gegeven moment had ik m door. Ik heb uiteindelijk met een gelpen nog wat accenten eraan gegeven, niet heel strak gedaan anders wordt t nep. Ik ben nu al blij met deze mask folder. Weer eens leuk een andere techniek.

Groetjes Marja

7 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een schitterende kaart met deze mooie bloem, geweldige kleuren heb je gebruikt

!neke zei

Super mooi !!!!
Groeten Ineke

Eri zei

Wow, je bloemen zien er super uit! Even oefenen en dan heb je ook wat!
Groetjes, Eri

Caroline zei

Wow, wat prachtig zeg, heel knap gemaakt.
Groetjes Caroline

Daphne zei

Mooi hoor.
De zwarte tekst vind ik heel mooi bij de kleuren van de bloem.
Niet TE opvallend, want het is maar klein maar wel aanwezig zeg maar.

Scraptastisch zei

Wow Marja wat een prachtige kaart! Heel knap gedaan en je bloem een plaatje!
xx Gerie

Trijntje zei

Prachtige kaart. Wat een mooie bloemen zijn dit. Groeten Trijntje