dinsdag 29 maart 2022

Bloemen


Bij hobbyvision vragen ze om een kaart met bloemen. Juist toen ik met de mooie mask folder aan t oefenen was om deze mooie anemoon te stempelen. Het blijft zo 'n leuke techniek om te doen. Weer eens wat anders dan zo maar een bloem stempelen of inkleuren. De achtergrond heb ik ook gestempeld met inkt. Ik heb opnieuw de bloem wat accenten gegeven met de witte gelpen. Ook deze kleurencombinatie die ik voor de mask heb gebruikt vind ik zelf best mooi. Ik ben heel blij met deze mask folder. Hier ga ik mij nog lekker mee uitleven.


Groetjes Marja


Challenge: Hobbyvision

                               Let's craft and create

 

16 opmerkingen:

!neke zei

Super mooi !!!!!
Groeten Ineke

Eri zei

Deze bloem ziet er ook supermooi uit, tof met deze achtergrond!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat mooi, evenals de bloem op de kaart hiervoor. Mooie kleurencombinatie heb je voor beide gekozen Marja. Prachtige kaarten.
Lieve groetjes Miranda

Marja zei

Supermooie kaart! ook een heel mooi de stempel op de achtergrond.
Groetjes Marja.

Nicolette zei

Een hele mooie kaart.
Groetjes Nicolette

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Marja.
Leuke stempel.
Groetjes Elle-jeanne

VoormeKaartje zei

Leuk dat je me bent gaan volgen. Volg je nu ook.
Je kaartje is super mooi geworden, zo’n leuke bloem.

Daphne zei

Dit vind ik heel erg mooi.
De achtergrond is ook mooi geworden, het heeft een oude look, goed gelukt hoor.
Wat ik mooi vind is dat de bloem niet in het midden van de cirkel staat en zelfs een beetje van de rand "afloopt"

Trijntje zei

Watceen mooie kaart met deze leuke bloem. Mooi kleurtje. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie bloem hij komt mooi uit op de gestempelde achtergrond leuke kleuren heb je gebruikt
groetjes ellen

Angélique zei

Jeetje, die is mooi! De vorige bloem die je met het stencil hebt gemaakt is ook al zo mooi, knap werk.

Angelique zei

Twee mooi kaarten met deze prachtige bloem, dat je met zo'n stencil zo'n gaaf effect kan krijgen.
lieve groetjes Angelique

Trudy zei

Prachtige felicitatiekaart heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart Marja, mooi stijlvol.
Ik zag ook dat je een nieuwe volger van mijn blog geworden bent. Dan kom ik ook bij jou even spieken en jou volgen. Altijd fijn om inspiratie bij elkaar op te kunnen doen


Groetjes, Petra

Marjeta zei

Your card is fantastic. Thanks for playing with us at Creative Moments.

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.