zaterdag 9 april 2022

For You


Wat superleuk dat ik zo ineens weer een aantal nieuwe volgers erbij heb. Van harte welkom. Jullie zullen merken dat ik van alles uitprobeer en dus zie je verschillende stijlen op mijn blog.

Hebben jullie dat ook dat je soms tijd te kort komt? Ik had telkens al zoveel zin om eens ff lekker te knutselen, maar de tijd ontbrak mij. Door de drukke dagen op mijn werk als doktersassistente in een huisartsenpraktijk, had ik soms ook ff de puf niet. Maar vandaag had ik ons huis lekker gesopt en dus vanmiddag...hupakee alle mallen en spullen op tafel en gewoon maar zien wat er ontstaat.
Ik vind t altijd wel leuk om met een sketch te werken en bij Marianne Design challengeblog hadden ze een leuke vond ik. Uiteindelijk kwam dit als resultaat. Hier kan ik altijd nog een cijfer bij plakken zodat hij leuk is als kinderkaart. Het grijze doorbreekt even het zoete roze. Anders wordt t wel erg lief, ha ha.
Het olifantje heb ik ingekleurd met de spectrum noir markers.

Gebruikte materialen van Marianne Design:
EC0168
KJ1727
CR1551
PB7058
PB7062

Goed weekend allemaal
Groetjes Marja






 

18 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Hoi Marja, ik heb je even gemist zie ik. Je kaarten met de mask folder van SL vind ik prachtig heb ook het filmpje ervan even bekeken en zag dat het een secuur werkje is...heb je heel mooi gedaan! En ja deze label is zo sweet en altijd leuk om te krijgen! Fijn weekend,
xx Gerie

jolanda creatief bijtje zei

schattig kaartje
bedankt voor het meedoen aan deze schets challenge
groetjes jolanda bongers
dt challengeblog MD

De Hobbykamer van Petra zei

Leuke lieve tag.

Groetjes, Petra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Schattig met dat lieve olifantje als blikvanger Marja. Heel herkenbaar dat weinig tijd/geen puf hebben maar als het dan lukt is het ook wel heel leuk.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Ah, zo lief! Niet alleen geschikt voor kinderen vind ik. Ook leuk als bedankje of beterschapskaartje. Het olifantje heeft een mooi plekje gevonden op het label.

Suzan zei

Superleuke kaart heb je gemaakt met de sketch,mooie kleurencombi!
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT MD Challenge Blog

VoormeKaartje zei

Wat een leuk kaartje. Leuk hoe je de sketch hebt gebruikt.
Een heel fijn weekend.

Trijntje zei

Wat een leuke kinderkaart
Leuke combi grijs en roze. Mooie stempel heb je gebruikt. Groeten Trijntje

Daphne zei

Ach, inderdaad, wat een schattig kaartje.
De combinatie roze met grijs vind ik sowieso altijd leuk.

Daphne zei

Mooi gekleurd trouwens, knap ook.

Nicolette zei

Een heel schattig kaartje.
Groetjes Nicolette

Judith zei

Heel erg mooi kaartje heb je gemaakt.
Gezellig dat je mee doet met onze "Sketch" Challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Aniet zei

Superleuke uitvoering van de sketch Marja,
bedankt voor het meedoen met de challenge
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Anita zei

Wat en schattig kaartje, ik hou van roze dus heleaal goed.
Gezellig dat je meedoet met onze sketch.

Gr. Anita
MDblog

Wybrich zei

Prachtig kaartje heb je voor de challenge gemaakt.
Dank je wel voor het meedoen.
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

De Hobbyzolder zei

Een schattige kaart met het olifantje
Bedankt voor het meedoen met de “Sketch” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Henriët zei

Wat leuk zo met de sketch op een label. Erg leuk met het olifantje.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.