dinsdag 12 april 2022

Simple Stories Kaart (123 scrapping)


Voor het blog van 123 scrapping maakte ik deze inspiratiekaart.

Hier ben ik dol op. Ja echt ik meen t echt wat een geweldig papier is het papier van Simple Stories. Mooi kleine motieven die zo mooi te combineren zijn. De eerste kaart hiermee had ik dan ook zo af. Met dit mooie papier heb je weinig anders meer nodig.

De bovenste helft van het papier beplakt met de groene stip en de onderste helft met de bloemenmotief. Een strook wit cardstock in het midden en daarop de cirkel met daarop ook een cirkel uit het designpapier met de vlinder daarop. Een klein stukje hemcord erbij verwerkt als strikje.

Het papier is bijna te mooi om te gebruiken.

Dit fantastische papier kun je vinden in de webshop van 123 scrapping

 

Groetjes Marja


 

9 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart met de vlinder.
Groetjes Elle-jeanne

Daphne zei

Ik snap helemaal wat je bedoeld, wat is dit mooi zeg!!

Marja zei

Leuke kaart heb je met het mooie papier gemaakt!
Een kaart heeft soms niet meer nodig.
Groetjes Marja.

VoormeKaartje zei

Wat een leuke kaart.
Papier is inderdaad zeer mooi.

Angélique zei

Heel chique, erg mooi.
Dit is het soort papier wat ik niet durf te gebruiken, té mooi.

De Hobbykamer van Petra zei

Soms hoeft een kaart ook niet veel te hebben. Less is more zeggen ze dan en dat is hier ook van toepassing. Mooi hoor.

Groetjes, Petra

Renate zei

Leuke kaart Marja.
Dank je wel voor je deelname bij KIC
Groetjes Renate DT

jolanda creatief bijtje zei

super mooie kaart
bedankt voor het meedoen aan de challenge
groetjes jolanda bongers
DT kaarten inspiratie challenge

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.