zaterdag 1 februari 2020

Kijken of ik t nog kan ?


Vandaag heb ik besloten dat ik weer eens actiever ga proberen mee te doen in het bloggen. Na een drukke tijd van woonkamer opknappen en veel babycadeaus etc die ik op bestelling mocht maken kwam ik niet zoveel meer aan kaarten maken toe. Tijd dus om daar weer eens meer tijd voor te gaan maken. Want het is en blijft zo leuk om te doen.

Deze doorkijkkaart maakte ik voor het blog van 123 scrapping. Ze staan binnenkort ook weer op de Knotsgekke kaartendagen in Den Bosch. Daar zal ook deze kaart te zien zijn. Ik heb gewerkt met de papierlijn van Joy Crafts en ook de leuke zeemeeuwen daarvan. Verder wat mallen van Marianne Design gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven en tot snel hoor. 
Groetjes Marja

Challenge: Anma creatief challenge

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave doorkijk-kaart Marja. Leuk dat maritieme thema. Net een klein kijkdoosje :)
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Heel mooi doorkijkje heb je gemaakt!
Wij gaan ook naar de beurs, ben benieuwd of ik je kaartje kan spotten.
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Je kunt het nog hoor! Leuke kaart en mooi model. Nu het bloggen weer oppakken en dan krijg je vanzelf weer een boel inspiratie!

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf doorkijkje ik hou van zeethema's
leuk dat je er weer bent
groetjes ellen