zaterdag 29 februari 2020

Nautical(123 scrapping)




Voor t blog van 123 scrapping maakte ik de volgende kaart: Wilma weet dat ik dol ben op dit soort kaarten. Toen ik dus het papier zag met deze zeemeeuw mal wist ik gelijk wat ik daarmee wilde gaan doen. ;t Papier is zo leuk dat ik er uiteindelijk meerder kaarten mee heb gemaakt. Deze keer allemaal verschillende stukje papier uit het dessinpapier gesneden en op wit en kraft papier geplakt. De pootjes met spectrum noir markers even oranje gekleurd. Laat maar komen de zomer…

Groetjes Marja

8 opmerkingen:

Crealientje zei

Mooie Nautical kaart!
Krijg zin in zon strand zee:)
Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

Jannie den Butter zei

Je kaart is super mooi Marja!
En maar hopen dat de lente gauw komt.
Dit weer is niet zo fijn helaas.
Groetjes Jannie

Eri zei

Heel erg leuk deze vakjes kaart, lekker zomers door het papier en de meeuwen.
Groetjes, Eri

Nicolette zei

Heel mooi, ben toevallig ook met een nautical kaart bezig.
Groetjes Nicolette

Diny zei

Wat een prachtige kaart Marja....mooie kleurtjes heb je gebruikt!
Groetjes Diny

Gina zei

Prachtige kaart met het kraft en blauw en de mooie meeuwen! Groetjes, Gina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje ik vind zee thema's ook altijd leuk
groetjes ellen

Durvina zei

Wat een prachtige kaart, ik krijg van zoiets meteen zo'n heerlijk zomers gevoel (maar dan moet ik ook niet naar buiten kijken....)

liefs, Durvina