vrijdag 21 februari 2020

Zo welkom


Ik zag al telkens de sketch voorbij komen van Cheerful sketches. Een leuke. En aangezien ook mijn babykaarten aangevuld moesten worden ben ik hiermee aan de slag gegaan. Bij de Egel zag ik ook een leuke challenge voorbij komen waarbij stikrandjes te zien zijn. Daarom deze beide challenges kunnen combineren. Weer lekker zitten inkleuren met de spectrum noirs en lekker zitten kliederen met inkt. ( zo noem ik dat altijd maar) Het was een gepruts want uit t dessinpapier heb ik de kleine wolkjes zitten knippen en deze op mijn stich cirkel geplakt. Daarna met inkt bewerkt en de wolkjes er weer af. Ik blijf dit olifantje toch zo'n droppie vinden.

Groetjes Marja

Challenge: Cheerfull sketches
                         Hobbywinkel de Egel

14 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Dat olifantje is ook een schatje! Mooi 'gekliederd' achtergrondje!

groetjes van Ank

sjanie zei

Wat een werk om al mini wolkjes te knippen, maar het resultaat is super leuk.
Echt een schattig kaartje.

Groetjes, Sjanie

Caroline zei

Wat leuk verzonnen met de wolkjes maar ik kan me voorstellen dat het veel werk was. Een schattig kaartje!
Groetjes Caroline

Eri zei

Een schattig kaartje heb je gemaakt met het kleine olifantje. En wat leuk bedacht om je eigen wolkjespapier te maken.
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

een schat van een kaartje Marja, lekker he zo prutsen..

liefs Annemarie en Merit

Gina zei

Leuk gedaan met de wolkjes en het is zeker een lief olifantje ! Groetjes, Gina

Ela zei

Heel lief babykaartje! Het geklieder met inkt is goed gelukt en het olifantje is inderdaad een schatje. Groetjes Ela

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat een lief kaartje heb je gemaakt!
En dank je wel voor het meedoen aan onze challenge bij de Egel!

Jannie den Butter zei

Wat een schattig baby kaartje Marja!
Je vorige kaart zie ik nu pas ,jammer.
Ik heb nog een bericht achter gelaten.
Groetjes Jannie

Nicolette zei

Wat een schattige kaart.
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een dotje deze lieve babykaart Marja.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

Creaellenknutselsite zei

wat een schattig kaartje is het geworden met dat leuke olifantje leuke sketch he heb hem ook langs zien komen
groetjes ellen

Margreet zei

Superschattige kaart met dat lieve olifantje. Mooie wolkjes heb je gemaakt.
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet DT

farmerblog zei

Wat een leuke kaart is Dit, en mooi de verwerking van de sketch. Dank je wel voor het meedoen van de uitdaging bij de Egel. Groetjes, Nelleke