maandag 2 september 2019

Eindelijk weer eens een berichtje van mij







Ja eindelijk weer eens berichtje van mij. Dat heeft even geduurd, maar dat kwam omdat we de woonkamer aan het opknappen zijn geweest. Alles geschilderd, scan op de muren, sauzen, balkenplafond, vloer laten schuren en lakken en  een aantal meubels in de kalkverf gezet en wat nieuwe meubels erbij gekocht. Het wachten is nu nog op de vouwgordijnen, maar einde is in zicht. En ik ben zo blij met het resultaat. Het was wel een mega project, maar dan hebben we hier voorlopig geen werk meer aan. Eea betekende wel dat er van knutselen niet veel terecht kwam. Vandaag is mijn laatste vakantiedag en dus vanochtend maar eens lekker alles er weer bij gepakt....en ja ik bruis weer van ideeën.

Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand die in zwaar traject van behandelingen zit. Ze houdt van nostalgisch en dus eerst maar eens op de "vintagetour"gegaan. Het is een doosje met daarin een kaart waarop ik een persoonlijk bericht heb kunnen schrijven en een frame  waarin ik een tekst met een paar pepermuntjes heb gedaan.

Baal alleen van de kleur van de foto's want had altijd een heel fijn gratis fotobewerkingsprogramma maar dat is nu veranderd waardoor ik de foto's niet extra kleur kan geven. Wie weet hebben jullie nog een goede tip voor een goed bewerkingsprogramma. Heb de foto's er toch maar op gezet want het doosje was best wel een lieverdje geworden vond ik.

Groetjes Marja



3 opmerkingen:

GerJanne zei

Ja, dat is en heel karwei, maar dan zit je er weer mooi bij waarschijnlijk!
Heel lief en leuk kaartje heb je gemaakt!

Annemarie en Merit zei

Zo, jullie hebben flink wat werk gehad in huis. Gelukkig is het bijna klaar en zitten jullie er weer mooi bij! Wat een lief doosje heb je gemaakt, dat zal vast gewaardeerd worden.

Groetjes, Merit en Annemarie

Jannie den Butter zei

Dat was inderdaad erg druk bij jou Marja!
Wat een super mooie kaart is dit!!!
Daar zal de vrouw erg blij mee zijn!
Groetjes Jannie