donderdag 14 december 2017

Zo dankbaar


Even geleden dat ik wat heb laten zien. Gewoon druk met uren opbouwen op m'n werk en oh wat geniet ik ervan. Ik ben de laatste 4 weken zo enorm vooruit gegaan met m'n rugklachten. De operatie heeft toch echt goed geholpen en nu met de fysio ben ik ook zo goed op weg. Wat ben ik er enorm dankbaar voor. en ik geniet dus echt weer volop dat ik weer beetje normaal kan gaan leven.

Ik ben afgelopen tijd ook nog druk bezig geweest voor onze Haiti actie. Een vriendin van mij werkt al 6 jaar als verpleegkundige, geheel uit liefdadigheid, in Haiti. Om haar daar te kunnen laten werken moet ze financieel wel ondersteunt worden en daarom stond onze kraam zaterdag ook weer op een wintermarkt. Jammer dat ik daar zelf nog niet veel kon staan, maar heb wel wat voor de invulling van de kraam kunnen zorgen. Nu aankomende week advocaat maken om te kunnen verkopen voor haar tijdens de oudejaarsloop hier in het dorp, waar de opbrengst ook voor haar zal zijn. En het leukste is: Ze is gisteren zelf weer voor 2 weken in Nederland. Heb zo'n zin om haar weer even te kunnen vasthouden. Daarom even niet zoveel op het blog.

Vandaag opnieuw een kerstkaart om te laten zien. Ik ga er nog vrolijk mee door. Want t verveeld nooit. De ponsietta van Marianne Design heb ik gemaakt met deels vellum en deels cardstock. De dennetakjes van Marianne Design heb ik weer op kleur gemaakt door allerlei soorten inkt  door elkaar te gebruiken.  Ik vind t dan wat meer echt lijken als dat ik effen cardstock gebruik.
Ik heb voor deze kaart weer gebruikt gemaakt van mijn ebosser.

Groetjes Marja

wat een lang verhaal zo op de vroege morgen, ha ha.

16 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Hoi Marja blij te horen dat het zo goed met je gaat...
Prachtige kaart heb je gemaakt.

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Jantine zei

Wat een mooie nostalgische kaart!
En wat dijn dat je zo opknapt!
Mooi ook die Haiti actie.
Groetjes
Jantine

Enny zei

Wat een geluk, dat het beter met je gaat ! Je kaart is prachtig, zo'n mooi plaatje en de takjes en bloem zijn supermooi ! Tof, dat je zo bezig bent voor die Haïti actie, super ! Groetjes, Enny

Trijntje zei

Heel mooi deze ronde kaart Marja. Het plaatje is erg mooi. Groeten Trijntje

Diny zei

Wow.....prachtige kaart Marja!
Groetjes Diny

Irene zei

Dat is ook iets om dankbaar voor te zijn maar je werkt er zelf ook keihard aan Marja!
Ik merk het hier gelukkig ook bij manlief, gaat wat langer duren en met kleine stapjes maar er zit duidelijk verbetering in zijn conditie...dus ook heel dankbaar en hoopvol dat we in 2018 eindelijk ook samen weer eens iets kunnen ondernemen en ons wereldje niet meer uit thuis, supermarkt en ziekenhuis bestaat!
Je ronde kaart is mooi!!! Geniet van het weerzien met je vriendin!

xx Irene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie ronde nostalgische kaart Marja. Fijn dat je merkt dat er verbetering in je rug zit. Veel plezier met je vriendin, heel bijzonder om elkaar dan weer even te zien.
Lieve groetjes Miranda

Marja zei

Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat.
Je hebt een prachtige kaart gemaakt met het leuke nostalgisch plaatje.
Groetjes Marja.

Eri zei

Leuk deze ronde kaart met het nostalgische plaatje en de prachtige poinsettia!
Groetjes, Eri

!neke zei

Fijn dat je je zo veel beter voelt !!!!

Mooie kaart !!!!

groeten Ineke DT 52 WTC

karin zei

Mooie vintage kaart.
Groetjes,
Karin

Colien zei

Heel mooie kaart, wat een leuke vorm en prachtig plaatje. Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
grtz.Colien {DT52WTC}

Nancy Soetaert zei

toffe ronde kaart Marja! Fijn dat het beter en beter met je gaat!
chique om je in te zetten voor het goede doel en wat leuk dat je vriendin een tijdje in Nederland is!
groetjes
nancyDT52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi nostalgisch kaartje heb je voor ons gemaakt. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

marian zei

Prachtige nostalgische kerstkaart.
Groetjes van Marian.

Swissie zei

Wonderful Christmas card, Marja!
Thank you for joining Cuttlebug Mania this time!
Hugs, Swissie DT (Liv)