vrijdag 15 december 2017

Yeah!!! Jongens/mannen kaarten serie(123 scrapping)



Tussen alle kerstkaarten door even wat anders. Amy Design heeft weer een prachtige mannenmal uitgebracht en daarbij ook heel stoer mannen/jongenspapier. Omdat dat er nu eenmaal niet zoveel is vond ik het erg leuk hiermee aan de slag te mogen voor de webwinkel van 123 scrapping.
Ik heb de mal uitgestanst uit zilverkleurig papier. Voor deze kaart heb ik zelf met de Silhouette een popup kaart gemaakt, maar ook zonder silhouette is dit prima te doen. Kijk maar eens op You tube. Ik heb er een open popup kaart van gemaakt waardoor je meer diepte krijgt en daarachter dus het leuke vrachtwagenpapier geplakt. De tekststempel is van Marianne Design. Ten slotte nog even 2 leuke gele plaksteentjes erop alsof de vrachtwagen de lampen aan heeft.
Superleuke serie vind ik dit.

Groetjes Marja

3 opmerkingen:

Eri zei

Stoere mannenkaart heb je ervan gemaakt!
Groetjes, Eri

gerda zei

Super toffe mannenkaart. Heb zelf ook altijd moeite om daarvoor iets te bedenken.

Monique zei

Dat is inderdaad heel gaaf mannenpapier! En die mal is ook te gek. Super gedaan. Net als je kerstkaart! Geniet er maar lekker van, dat je je vriendin even in levende lijve kunt zien en vasthouden. De rest komt wel weer hoor.