woensdag 15 februari 2017

Zeg het met rozen


Weer eens even lekker op de vintage tour. Vind dat soms zo lekker...alle mallen op tafel en gewoon gaan proberen en neerleggen en verschuiven enz enz jullie kennen dat vast wel. Deze kaart is gemaakt met een plaatje van Syta. Verder allerlei merken snijmallen gebruikt. Het papier is Pion Design.  Ik heb er bewust nog even geen tekst op gedaan want ook dat vind ik vaak fijn om op voorraad te hebben. Kaarten zonder tekst. Hoop snel weer een volgende kaart te laten zien.

Groetjes Marja

Challenge: Knutsels en kadootjes
                Challenge t scaphuis

7 opmerkingen:

!neke zei

Mooie kaart !!!!!
Ik zet er soms ook niets op , kan ik later nog beslissen
waarvoor ik hem gebruik !

groeten Ineke

scrapfertier zei

Hij is heel mooi.
Leafs Tietje.

Gerrie's kaarten zei

Schitterende kaart
Groetjes Gerrie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie en rustige kaart Marja. Mooi plaatje en mooie kleuren.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat ontzettend MOOI Marja.....prachtig kaartje!
Groetjes Diny

Monique zei

Heel erg mooi gedaan! Soms hoeft er ook geen tekst op.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groet, Monique

ADA zei

Wow mooie kaart heel fijntjes, GROETJES ADA