maandag 6 februari 2017

Kaart mbv sketch


 Bij cheerfull sketches zijn de challenges altijd door een kaart te maken nav een sketch. Ik vind dat erg leuk om  op die manier een kaart te maken. Nu ik weer even tijd had heerlijk met de sketch aan de slag gedaan en deze kaart gemaakt. De afbeelding heb ik van Pinterest gehaald en vond ik wel een liefie. Het papier wat ik heb gebruikt is van Joy Crafts. Verder nog wat mallen van Marianne Design gebruikt. De tekst heb ik zelf gemaakt mbv de printer.

Groetjes Marja

12 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een lief kaartje!
Groetjes Anita

ADA zei

Wat een schattig kaartje, GROETJES ADA

Diny zei

Schitterend kaartje Marja!
Groetjes Diny

Wil Frutsel zei

Een mooie kaart, je hebt de sketch mooi verwerkt!
Dank voor je bijdrage bij Cheerful Sketches, veel succes!!
Groetjes Wilma DT

Nancy Soetaert zei

Zo'n mooi en lief kaartje!
fijne dag
Nancy

scrapfertier zei

mooi en lief baby kaartje.
Leafs Tietje.

Cobie zei

Leuk kaartje!
Groetjes Cobie

Cards en Box bij Lady M zei

heel erg mooi lief plaatje groetjes Maartje

Bernadet zei

Prachtige kaart en wat heb je een mooi plaatje gebruikt Marja.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!
Bernadet *DT Cheerful Sketches

Joanne kramer zei

Wat een schatje! Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches. groetjes Joanne

Margreet zei

Wat een lief kaartje met dat schattige beertje, Marja!
Bedankt voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
xxx Margreet

carla zei

Een prachtige kaart.
Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches.
Bedankt en succes !
Carla (DT)