zaterdag 25 februari 2017

cadeaugeld envelop



Mijn voorraad cadeaugeldenveloppen waren aan het opraken en dat is altijd handig om er een aantal in het voren te hebben. Ik heb pas dit mooie parelmoerig  karton gekocht. Ook een vel dat al geembossed was. Deze combinatie samen maakt er een heel chique geheel van vind ik en heeft verder niet zoveel meer nodig. Ik heb de stempel gestempeld met versamark en deze bestrooid met de embossingpoeder. Daarna de heattool erop gezet wat een prachtig effect geeft. Een goudkleurige 25 erop en een magneet sluiting aangebracht. Helemaal leuk vond ik zelf.

Groetjes Marja

3 opmerkingen:

!neke zei

Super mooi !
Terecht chique te noemen !
groeten Ineke

Diny zei

Wat gaaf Marja....zier er heel feestelijk uit...prachtig!
Ik heb deze week ook een beursje gemaakt....komt nog wel een kaartje op mijn blog!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Ontzettend leuk! Dat geeft heel mooi weg!
GerJanne