maandag 20 februari 2017

Laat de lente maar komen


Vanmiddag mijzelf maar eens wat mooie vellen papier van Pion Design cadeau gedaan. Helaas mijn werk is blijven liggen want mijn vingers jeukte om hiermee aan de slag te gaan. Een echte frisse vrolijke voorjaarskaart is het geworden. Want ja ik heb zin in de lente. Jullie ook? Heerlijk om met dit mooie papier aan de slag te kunnen. Snel aan de volgende beginnen.

Groetjes Marja

Challenge: dies R us Challenge
                   The ribbon girl Blog
                       allsorts challengeblog
                     

16 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

prachtig kaartje Marja!
Ik kijk ook uit naar de lente, weg met de donkere dagen!
Nancy

Kaartenkraam zei

Pion papier vind ik ook altijd zo mooi en ik heb er ook nog wel het e.e.a. van liggen maar ik vind het juist zo jammer om er de schaar in te zetten, stom hè?
Jouw kaart is een pláátje geworden, prachtig!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Ja, soms moet je jezelf een beetje verwennen! Mooi kaartje heb je gemaakt.
GerJanne

Tineke van der Linden zei

Een supermooie kaart!
Ook ik vind het schitterend papier. Heb met deze serie ook al een paar lentekaartjes gemaakt. Laat de lente maar komen hoor!!!
Groetjes Tineke

Anoniem zei

Prachtig papier en schitterende kaart, leuk model ook.
En de lente is hopelijk snel in aantocht, de eerste tekenen zijn er al: 's morgens zingt al een merel en de eerste sneeuwklokjes staan in bloei :-)
Groetjes, Liselot

GerJanne zei

Wat een enig kaartje!! Zo lief dat uiltje als basketballer en het geweldige papier erbij! Ik vind hem top. En je kunt meedoen, hè, bij Knutsels en Kadootjes!
Groetjes,
GerJanne

Cards en Box bij Lady M zei

Wat een mooi voor jaars kaartje groetjes maartjr

Crealientje zei

Mooi kaartje!
Mooie zachte kleuren.
Groetjes Crealientje.

brenda zei

A super creation for our theme this week, pretty soft colours and great focal interest as well, many thanks for joining us at Allsorts challenge.

B x

Marja zei

Prachtige kaart ,heel mooi papier heb je gebruikt.
Heerlijk om weer al die leuke lentekleurtjes te zien....van mij mag de lente wel komen al heb ik niet echt een hekel aan de winter.
Groetjes Marja.

Diane zei

Stunning creation...so soft and pretty and full of fabulous details! Thank you for joining our challenge at Dies R Us!
Diane DRU DT

Darlene zei

Oh Marja this is just GORGEOUS! Love your soft colors and unique shape! Awesome inspiration! Thanks so much for playing in our ‘Think Spring’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

Wendy L zei

Love your design, so beautiful, thanks for joining us at Allsorts, xxx

Kathy Krug zei

Beautiful design. Thanks for sharing it with us at Dies R Us Challenge Blog. We hope you will join us again.
Kathy
DRU DT

Barbara zei

Marja, this is so delightful! You did an amazing job with your design
Thank you for participating in our challenge from Dies R Us!

Barbara
Dies R Us Challenge Blog DT
http://carterie-creative.blogspot.fr

Janienke Wagensveld zei

Wat maak je toch weer prachtige dingen.
Je hebt gelijk even iets voor je zelf kopen en daarmee aan de slag. Dat doe je goed!!
Veel succes en plezier met je kaarten maken
Groetjes Janienkr