zaterdag 8 mei 2021

Vintage SU kaart


Doe eens gek...ik maak de laatste tijd eigenlijk bijna geen vintagekaarten meer omdat ik veel meer met stempels en inkt bezig ben. Nu zag ik een challenge  van Kerst-mix voorbij komen waar om een vintage kaart gevraagd werd. Ze lieten mij zien dat je ook met stempels 
leuke vintagekaarten kunt maken. Tijd om uit te proberen dus. De bloemen zijn 2 laags. De bovenste laag met vellum gemaakt en deze aan de achterzijde ingekleurd met de Su blends. Op vellum krijg je dus heel ander verloop, maar ook dit heeft wel wat vond ik. Met goudkleurige embossing de bloemen gestempeld. Zat ineens te kijken naar t label....lijkt wel beetje een bloempot zo :) Ik krijg weer nieuwe ideeën. Snel aan de slag dus. Vrijwel alle gebruikte spullen zijn van Stampn Up.

Groetjes Marja



 

4 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Leuk label met inderdaad een vintage uitstraling. Origineel dat je dat kleine labeltje als bloempot hebt gebruikt!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Het is een erg mooie kaart geworden. Mooie vintage achtergrond. Met stempels en inkt technieken werken is ook leuk om te doen. Ik doe het af en toe. .. vind veel technieken leuk. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi geworden Marja. Leuk om zo met andere technieken toch tot een vintage uitstraling te komen.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat een gaaf idee om vellum aan de achterkant te kleuren. Nog nooit eerder gehoord of gelezen. Het is een heel mooie label. Dank voor het idee.