donderdag 27 mei 2021

Gastdesigner Marianne Design


 Ik mocht gastdesigner zijn voor de nieuwe challenge van Marianne Design Challengeblog. De opdracht is Sarah/ Abraham/ 50. Altijd leuk om gastdesigner te mogen zijn.  Ik blijf t vaak grappig vinden iemand die 50 wordt met Sarah of Abraham te gaan aanroepen. Daarom heb ik de lettermallen erbij gepakt. Daarmee uit zilverkleurig papier sarah gemaakt. Ook de jij heb ik uit t zilverkleurige papier gemaakt. De aanvullende tekst heb ik met de printer erop gezet. Het fotootje in het lijstje heb ik er even tijdelijk in gezet. Hierin wil ik straks een jeugdfotootje doen van mijn vriendin die nog 50 moet worden. Daarmee maak je een kaart gelijk zo speciaal en reageren mensen vaak heel verbaasd dat ze een foto van zichzelf op de kaart zien. Het fotootje wat er nu in zit is een jeugdfotootje van mijzelf. Ha ha....lijkt wel uit de vorige eeuw....of word ik echt zo oud? De leuke bloemetjes die ik heb gebruikt komen uit de mollen set. Ik pak deze er vaak bij. T is zo'n lief bloemetje. Zo heb ik hier ook weer oud en nieuw materiaal van Marianne Design bij elkaar gebruikt.

De gebruikte materialen: COL1449, LR0268, COL1488, KJ1726, PB7058

Leuk dat jullie mijn blog weer hebben bezocht. Ik zou t gezellig vinden als jullie mijn blog nog eens vaker gaan bezoeken .....en nog leuker volger zouden gaan worden. Want ja ik blijf het leuk vinden om het bloggen er toch in te blijven houden met elkaar want ja elkaar inspireren blijft leuk. Natuurlijk kom ik dan ook bij jullie om het hoekje kijken.

Groetjes Marja

3 opmerkingen:

Eri zei

Leuke persoonlijke "Sarah" kaart heb je alvast voor je vriendin gemaakt, ze zal hem vast geweldig vinden met een foto van zichzelf, met die grote glimmende letters, bloemen en de gave tekst onderaan!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart Marja heel persoonlijk en een leuke tekst.

Anonymous zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.