dinsdag 25 mei 2021

Love begins at home(123 scrapping)


 Ik ben net terug van een weekje Friesland waar we heerlijk hebben gefietst en gewandeld. Oh wat is de natuur nu prachtig. We hebben dus echt genoten. Daarom plaats ik deze kaart nu pas. Wilma had deze al eerder op het blog gezet van 123 scrapping.

Vinden jullie ze ook zo leuk die slimlinekaarten? Ik had er nog geen gemaakt, maar toen ik dit leuke papier van… zag wist ik gelijk dat ik daar een slimline kaart van wilde maken. Er zit nl allerlei kleine afbeeldingen bij die ze al hebben gemaakt met een klein wit randje om de afbeelding heen. Zo leuk om te gebruiken. Vond t zelf ook wat hippere afbeeldingen en voor allerlei gelegenheden te gebruiken. De tekst heb ik gestempeld met een stempelset van Craft emotions. Hiermee kun je zelf allerlei teksten samenstellen. Zo handig.

Deze kaart maakte ik voor het blog van 123 scrapping. Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij de webwinkel van 123 scrapping

 

Groetjes Marja

 

4 opmerkingen:

GerJanneke zei

Hij is leuk Marja! Op de slimline kun je heel leuk met vakjes werken...

GerJanneke zei

Ik reageer met mijn DT account, want op een of andere manier vond de robot me weer...

marja zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anonymous zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.