dinsdag 27 april 2021

Geen geraniums voor mij :)




 Ik moest nodig weer  eens de babykaarten aanvullen. Daarom maar paar uur allerlei babykleding en baby'tjes zitten uitdraaien. Jullie hadden het moeten zien. Hele tafel voorzien van allemaal kleine onderdelen....of ik aan t puzzelen was. Maar oh wat is dat dan weer leuk als je t eindresultaat zien. Daar kan ik dan echt helemaal blij van worden. Wat een leuke hobby hebben we toch. Ik hoop maar dat ik heel oud mag worden....want denk niet dat ik mij ga vervelen. Enne geraniums ga ik later niet kopen. Helemaal geen tijd voor om achter te gaan zitten....moet kaarten maken. Ha ha

Groetjes Marja 

7 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

wat een leuke kaart en ja wat hebben wij een leuke hobby. Mijn moeder zei ook altijd ik moet honderd worden ,want ik wil nog zoveel maken.
Als ik zie hoeveel malletjes ik nog heb die ik nog maken wil moet ik ook wel oud worden.
Ga mijn best doen op alle twee .
groetjes Marjan.

GerJanne zei

Enig babykaartje Marja! EN dat waslijntje staat ook hoog op mijn verlanglijstje. Dat we een leuk hobby hebben is helemaal waar. Ik verveel me ook nooit, ook door de andere hobby's, maar zoals deze dagen dat ik 'verbannen' ben naar mijn kamertje ben ik ook heel blij met de kaartenmaakhobby.

Anita van Deur zei

Schattig kaartje leuk dat waslijntje, genoeg hobby`s geen tijd voor verveling.

Daphne zei

Ach, kijk hem zitten, met zijn luier kontje in het gras.
Lief hoor.
Heerlijke hobby, ik verveel mij ook nooit!!!

Eri zei

Haha, ik ga ook nooit geraniums kopen , hoef ik er ook niet achter te zitten! Ik probeer ook nog heel lang van onze hobby te genieten.
Jou kaart met de schattige baby, en waslijn vol babykleertjes ziet er heel leuk uit!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Wat een super lief babykaartje met die leuke waslijn! Ik zie dat je pas 53 bent dus die geraniums hoeven toch nog lang niet! Haha ik moest er wel om lachen!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Wat edn leuke babykaart heb je gemaakt leuk met de waslijn. Ik denk dat veel knutselaars veel spullen hebben... Altijd handig.. en zeker hoeven wij ons niet te vervelen. GroetenTrijntje.