maandag 12 april 2021

beterschap


Het is een poosje wat rustig geweest op m'n blog. Ik kwam gewoon weinig aan t kaarten maken toe. Druk op m'n werk door de covid en had daardoor vaak gewoonweg s avonds geen puf meer. (ik werk als doktersassistente bij een huisartsenpraktijk) Maar nu wil ik toch gaan proberen weer eens wat actiever  mee te gaan doen. Dit weekend maar eens begonnen met reacties te geven op andere blogs, want ja dat blijft toch leuk als andere op je kaart reageren. Jullie zullen mij dus weer vaker voorbij zien gaan komen :)
Deze kaart heb ik gemaakt met spullen van Stampin up. Zowel de bloem als de geruite strook heb ik zelf met stiften en inkt op kleur gebracht. De mooie goudaccenten in t basispapier springen er dan zo chique uit. Ook de tekststempel is er een van Stampin up. Mooi zo in de roze tinten. 

Groetjes Marja


 

11 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Mooie stijlvolle kaart, heel mooi ingekleurd!
Ik had al ontdekt dat je weer terug was, leuk!

groetjes van Ank

Eri zei

Wat een mooie en chique kaart met het "goud" De geruite strook staat er prachtig achter.
Ook je mollenkaart hieronder is erg leuk geworden! Wat fijn dat het je weer lukt om wat kaarten te maken.
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Prachtige kaart Marja, wat doet een ruitje erbij het altijd goed hè! Je bloem is ook super!!! Ik herken het ook hoor Marja het wordt tijd dat de druk weer af gaat nemen, mijn hoofd zit ook vol ...nergens zin in vandaag, maar de sun is shining en ik ga zo frisse neus halen, daar knap je altijd wel van op!
xx Gerie

Elly zei

Mooie kaart Marja, bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly DT

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart met deze mooie roos. Fijn dat het wat rustiger is op je werk. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Nou Marja, dat zou ik nou echt leuk vinden als we je vaker weer zien. Je kaart is supermooi! Ik houd ervan...

Daphne zei

Wat gezellig dat ik nu p je blog kom.
Je hebt een reactie achter gelaten op mijn blog, dus ik dacht, ik zoek je eens op.
Lees ik hier dat hij ook graag kado doosjes maakt.
Maar deze kaart is ook zo mooi, dat glimmende, ik hou ervan!!
De bloem heb je heel mooi gekleurd, het is een mooie blikvanger op deze kaart.
Ik ben je gaan volgen.
Groetjes, Daphne.

Nicolette zei

Mooie kaart Marja.
Leuk dat je meedoet bij KIC
Groetjes Nicolette DT

Renate zei

mooie kaart Marja
Dank je wel voor je deelname aan KIC
Groetjes Renate DT

jolanda creatief bijtje zei

mooi kaartje
bedankt voor het meedoen aan deze challenge
groetjes jolanda bongers
DT KIC

Anita van Deur zei

Dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog en zo kom ik op jou blog terecht. En wat maak je mooie creaties! Prachtige beterschapskaart Marja, fijne dag.