zaterdag 24 april 2021

Geen dessinpapier




Deze keer een kaartje waarop ik geen dessinpapier hebt gebruikt. Heb alleen gewerkt met mallen en inkt. Helaas krijg ik de kleuren van het kaartje er niet goed op. Heb in alle hoeken van de kamer gestaan....helaas t lukte gewoon niet helemaal naar mijn zin. Het groen is namelijk wat helderder groen als dat de foto weer geeft. Ik wilde er namelijk een voorjaarskaartje van maken. Alle mallen heb  ik ook gewoon uit wit cardstock gesneden. Daarna met inkt op kleur gebracht. Zo anders als ik normaal vaak maak, maar ook weer zo leuk om te doen. Het is deze keer ook een kleiner kaartje geworden. Deze ga ik maandag even op het bureau neerleggen van een collega die t even moeilijk heeft. Hoop dat het haar een beetje mag bemoedigen.

Groetjes Marja

Challenge: Hobbyvision


6 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Hahaik zie ja al lopen door je huis voor geschikt kiekje! Leuk hè om met alleen cardstock en inkleuren iets te maken en het is een hele mooie kaart geworden! Je collega zal verrast zijn!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi zoals je deze kaart samengesteld hebt Marja. Leuk om zo met inkt te werken en je kaart te zien groeien.
Lieve groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie label leuke details en kleuren, ik heb ook eens aan zo'n challenge meegedaan om geen dp papier te gebruiken was erg leuk om te doen
groetjes ellen

Daphne zei

Mooi, héél mooi.
Ja, dat fotograveren van de kaartjes is wat, ik ben daar soms ook zo mee aan het stoeien.

GerJanne zei

Hoi Marja,
de kaart is gaaf. Altijd even nadenken als je geen papier mag gebruiken.
En fotograferen doe ik meestal buiten. Juist voor de kleur. Heb ej dat al eens geprobeerd?

Anita van Deur zei

Prachtig Marja.