maandag 24 september 2018

Kerst in andere kleur


Wat een ontzettende lieve berichtjes kreeg ik op mijn vorige bericht. Ook al ken ik jullie dan niet persoonlijk...het bloggen geeft blijkbaar toch een band. En ja dan geeft t je echt weer de moed om verder te gaan met het kaarten maken. Dank jullie wel. Wat een schatten lopen er toch op deze wereld rond.

Deze keer weer eens een kerstkaart gemaakt want ja ik heb er nog veel te gaan en moet dus hard aan de slag. Kerstkaarten in de roze tinten blijf ik altijd heel gewaagd, maar ook heel mooi zacht vinden.
Ik heb deze keer de sketch van cheerfull sketches gebruikt. Erg leuk om te doen. Ik heb het mooie papier van Pion Design gebruikt. Ook heb ik deze keer voor het eerst de nuvo drops gebruikt. Ook dat is erg leuk om te doen. Het lijken wel dauwdruppels.. al zie je dat op de foto wat minder. Heerlijk weer eens een lekkere vintage kaart.

Groetjes Marja

Challenge: cheerfull sketches

10 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart in deze kleurtjes!
Fijn dat je de schets van Cheerful Sketches gebruikt hebt!
Las net ook je vorige berichtje! Afscheid nemen, niet makkelijk, fijn als je dan samen met je familie het verdriet kan verwerken. Heel veel sterkte!
nancy

Caroline Cards zei

Mooie kaart in deze zachte kleuren!
groetjes, Caroline

Scraptastisch zei

Ach Marja ik heb even terug gelezen, nog gecondoleerd met je moeder..wat een nare tijd heb je achter de rug! Door de heerlijke zomer en mijn late vakantie is het me even ontgaan! Fijn dat je weer afleiding zoekt in het knutselen en ik vind je kaartje heellief geworden, mooie zachte uitstraling!
xx Gerie

Eri zei

Wat een mooie kaart in deze zachte kleuren en het sfeervolle winterse plaatje.
Groetjes, Eri

Diny zei

Ik las nog even terug bij je Marja en zag dat je moeder onlangs is overleden......nog gecondoleerd.
Het zal een heel gemis zijn....je hebt haar zo lang bij je mogen hebben.....dan valt het zwaar om haar te moeten missen....heel veel sterkte de komende tijd.
Fijn dat je alweer een kaartje laat zien....heel erg leuk gedaan!
Groetjes en nogmaals sterkte,
Diny

Trijntje zei

Wat een mooi zacht kaartje Marja. Plaatje leuk gecombineerd met papier. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Hoi Marja,
Blogland is zeker een heel leuk land met lieve mensen.
Je kaart is heel mooi en die nuovo drops zijn prachtig! Leuk hoe je ze op de kaart hebt gebruikt.
Groetjes!

Joanne kramer zei

Wat een schitterende kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

Margreet zei

Prachtig kaartje!
Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet DT

Anita van Merode zei

Prachtige kaart.
Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches blog.
Gr Anita DT