maandag 17 september 2018

Eindelijk daar ben ik weer


Ja eindelijk daar ben ik weer. Ik heb een paar maanden niets van mij laten horen. Al eerder schreef ik over de zorgen rondom mijn moeder. Helaas is zij na een val waarbij zij haar bovenarm brak, van de verlamde zijde, komen te overlijden. En wat is dat vreemd en een gemis nu de intensieve zorg zo ineens weg is. Dit na 20 jaar voor haar zorgen. Gelukkig kunnen we terug kijken op zoveel mooie herinneringen aan haar en samen met mijn broers en zussen kunnen we het verdriet ook zo delen want dat voelt dan ook heel byzonder hoe dicht je dan bij elkaar komt te staan. Ja dit wilde ik allereerst even met jullie delen.
En ja dan het kaarten maken..ik heb wel wat gedaan, maar het lijkt dan eerst of er niets uit mijn handen wil komen...het wil gewoon even niet lukken, maar stap voor stap krijg ik er weer beetje zin en en pak ik ook dit weer op. Ik heb vorige week ook heel voorzichtig wat bij jullie rond gesnuffeld op de blogs en hoop ook dit weer te gaan oppakken. Deze kaart wil ik graag laten meedoen bij een vintage challenge.  En dan maar gelijk een vintagekaart maken voor een man...altijd een extra uitdaging vind ik. Het begin is er weer.

Groetjes Marja

11 opmerkingen:

Irene zei

Gecondoleerd met het verlies van je moeder Marja! Wat een heftig jaar heb je zo achter de rug met jouw rug en nu dit grote verlies maar gelukkig hebben jullie veel steun aan elkaar en kun je alle fijne herinneringen samen delen en zo is en blijft ze altijd bij je!
Het freubelen komt van lieverlee wel weer, dit kaartje is alvast een goed begin!

xx Irene

Eri zei

Ook van deze kant gecondoleerd met het overlijden van je Moeder. Fijn dat jullie met elkaar zo'n fijne band hebben en samen de herinneringen kunnen delen. Het kaarten maken komt wel weer wanneer je de rust en zin terug krijgt. Deze mannenkaart is alweer een heel mooi begin.
Groetjes, Eri

Crealientje zei

Gecondoleerd met het verliezen van je Moeder.Sterkte de komende tijd!
Fijn dat jullie steun bij elkaar vinden.
Kaarten maken komt vanzelf wel weer. Je mannenkaart is mooi vintage. Dus dat is gelukt!
Sterkte Marja, liefs Isolina (Crealientje)

Anja zei

Ha Marja...
Ook van deze kant gecondoleerd met het verlies van je moeder...heel veel sterkte toegewenst..
Dat je voor haar hebt gezorgd ga je nooit geen spijt van krijgen.
En ik heb er alle vertrouwen in dat het freubelen wel weer gaat terugkomen...Deze kaart is tenminste bijzonder goed gelukt!!

Groetjes van Anja

Trijntje zei

Hoi Marja. Allereerst gecondoleerd met het verlies van je moeder. Begrijpelijk dat je hoofd niet zo na de hobby staat. Best moeilijk om ineens geen zorgen meer te hebben.. Je moet even weer bij komen en alles verwerken. Fijn dat je weer wat zin krijgt in de hobby. Dit is ook een hele leuk kaart. Nog heel veel sterkte. Groeten trijntje

KarinsArtScrap zei

Gecondoleerd met je moeder Marja

een mooi kaartje heb je gemaakt
Gr Karin

GerJanne zei

Hoi Marja,
gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Ik kan geloven dat het vreemd is zonder haar en de zorg om haar, die jullie zo lang hadden. Sterkte! Er zullen wel veel momenten komen dat je haar extra mist.
Je kaartje is heel gaaf! Vintage en voor een man, dubbel moeilijk!
Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
Lieve groetjes,
GerJanne

Cards en Box bij Lady M zei

Wat verdrietig gecondoleerd met het verlies ik wens je heel veel sterkte je kaartje is weer erg mooi groetjes maartje

Monique zei

Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Het wordt dan wel ineens heel stil en rustig om je heen. Gelukkig hebben jij en je broers en zussen een goede band en kunnen jullie het delen.
Maar wat leuk dat je terug bent en langzamerhand weer zin krijgt om meer kaartjes te maken. In elk geval leuk dat je bij ons mee doet. Dank je wel daarvoor(K&K). Het begin is er!
Lieve groetjes, Monique

JanniedenButter zei

Van harte gecondoleerd met het verlies van je moeder!
Heel erg om dit te moeten mee maken ,heel veel sterkte!
Mooi dat je het kan delen met je familie ,is veel waard.
Je kaart is erg mooi hoor .
Groetjes Jannie

Creaellenknutselsite zei

gecondoleerd met je moeder, wat zal je haar missen,
leuk dat je toch nu al weer een kaartje met ons wil delen, snap best dat er op zo'n moment weinig uit je handen komt, maar het geeft wel afleiding. Ik had hetzelfde na het overlijden van mijn broer in februari dit jaar.

veel sterkte gewenst
groetjes ellen