dinsdag 25 september 2018

Een label kaart


 Deze label kaart heb ik gemaakt voor Vintage and more. Een facebook groep waar er alleen maar vintage kaarten te zien zijn. En ja ik kan er niets aan doen. Ik blijf vintage kaarten heel erg leuk vinden om te maken. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik ze niet helemaal stampvol maak omdat ik dat dan weer wat minder vindt. Geef mij maar de eenvoud. De witte sneeuwsterren is een lint wat ik er rondom achter heb geplakt. Kijk ook maar eens bij deze leuke groep op facebook

Groetjes Marja

Challenge: Vintage and More
                          Ally's angels challenge

4 opmerkingen:

Irene zei

Beeldig en gelukkig niét stampvol zodat álles mooi tot zijn rechtbkomt Marja! Ik heb niet veel met vintage maar dit spreekt me wel aan en aan FB doe ik niet.

XxIrene

Eri zei

Je kaart is heel mooi geworden, meer moet dat niet zijn! En die toef met de roze kerstballen is prachtig.
Groetjes, Eri

Kaartenkraam zei

Het hoeft ook niet allemaal zo druk te zijn, zo komen plaatje en details juist goed tot hun recht. Mooie kaart!

groetjes van Ank

JanniedenButter zei

Je kaart vind ik super mooi Marja!
Ik hou ook veel van vintage!
Groetjes Jannie