dinsdag 6 februari 2018

Vogels


Het was even geleden, maar daar ben ik weer. Nu ik weer mijn 2,5 dag per week aan het werk ben en daarnaast het sporten om mijn rug in goede conditie te houden kom ik af en toe beetje tijd tekort. Zou zo graag wat meer willen knutselen, maar het is even niet anders. Het normale leven trekt weer aan mij. Het betekent niet dat ik niets aan het maken ben, maar wat meer kleine poosjes. 
Voor deze kaart heb ik weer lekker de spectrum noir stiften erbij gepakt en oh wat vind ik dat toch lekker om heerlijk aan het inkleuren te gaan. Deze kaart mooi in de taupe/ blauw tinten gewerkt. Zulke mooie rustige kleuren vind ik zelf. Daarna met mijn schaartje uit zit knippen en deze verhoogd opgeplakt.
Nu vanmiddag maar even lekker genieten van een lekkere wandeling. Heerlijk dit vriezende weer met de zon erbij. Ik geniet.

Groetjes Marja

Challenge: kaartjes inspiratie challenge( geen stansen alleen stempels)

2 opmerkingen:

Anita van Merode zei

Prachtig is je kaart. Ja de dagen zijn te kort! Ik wil op een dag ook veel meer maar ja. Het is zo. Ik ben vandaag al wandelend lekker boodschappen gaan halen. Vind dit weer ook heerlijk.
Gr Anita

SylS creaties zei

Schitterend en rustig kaartje!
groetjes,
Syl