donderdag 22 februari 2018

Baby! (123 scrapping)



Soms heb je dat …papier waar je op slag verliefd op bent. Dat had ik met dit dessinpapier van...
Weer eens heel ander papier wat ik nog niet eerder had gezien. Zo ontzettend leuk om babykaarten mee te maken en door de kleuren voor jongens als meisjeskaarten te gebruiken.  Ook altijd handig vind ik. De leuke kinderwagen is van X cut. Ook de letters die ik gebruikt heb zijn van x cut. Alle letters heb je voor een goedkope prijs. Ik vind zelf de maat daarvan ook erg leuk. Ik heb er nu een vlaggetjeslijn mee gemaakt.  Ik moet zeggen dat ik deze alfabetletters erg vaak gebruik. Nu snel verder aan de volgende kaart….ook met weer hele andere dessins uit deze papierlijn, maar wel in dezelfde kleurtinten.  Ik ben fan van dit papier.

 123 scrapping staat deze dagen ook op de Knotsgekke kaarten dagen in Den Bosch. Kraam 188.
 Maar de gebruikte materialen kun je natuurlijk ook via de website bestellen.


Groetjes Marja

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Ja, superleuk! En als ik verliefd word op papier, durf ik er nooit in te knippen. Dus vind ik dat heel knap van je!

Eri zei

Een heel lief kaartje Marja! Schattig papier, en tof die "baby waslijn".
Groetjes, Eri