woensdag 21 februari 2018

Super fotobewerkingsprogramma


Toen ik de sketch van Cheerfull sketches zag had ik direct zoiets van daar wil ik wat mee gaan doen. Hoewel ik op het moment veel moet werken ben ik gisteravond eerst gewoon  eens lekker voor gaan zitten. Zo lekkere ontspanning. Ik had onlangs allerlei foambloemen zitten maken en deze wilde ik graag eens gaan gebruiken op mijn kaart. Wat een geweldig leuk iets om te doen die foam bloemen maken. Te weten dat je alles zelf hebt gemaakt voelt dan nog veel leuker op je kaart. Het plaatje is van Syta van Gelderen. Het gebruikte papier is van Pion Design.

Als je op de afbeelding klikt zit er een streepje op het gezicht. Dit is zo gewoon niet te zien. Ik gebruik nl altijd een fotobewerkingsprogramma op de computer https://www.fotobewerken.eu/
Deze maakt de foto's zo scherp en corrigeert zo goed ,dat alles zichtbaar wordt(ook als je het soms even niet wilt ). Het is een gratis foto bewerkingsprogramma. Ik weet niet of jullie het kennen, maar ik vind het erg handig.

Groetjes Marja

         Allsorts challengeblog

13 opmerkingen:

Eri zei

Het is een prachtige kaart geworden Marja! Wat zien die foambloemen er schitterend uit!
Groetjes, Eri

gerda zei

Ik moet mijn maatje Eri bijtreden, je foambloemen zijn prachtig. Op de kaart is alles mooi op elkaar afgestemd met een schitterend eindresultaat.

Suzan zei

Marja ik vind hem schitterend!
Groetjes Suzan

Anoniem zei

Wauw, wat een mooie kaart is dit geworden!
Groetjes, Liselot

Scraptastisch zei

Hoi Marja,
Ik vind foam bloemen maken ook zo leuk, die van jou zijn ook prachtig en je kaartje is beeldig! Ik heb ook al jaren een gratis photo bewerkingsprogramma en heet PhotoScape en bevalt ook goed, kun je net je fot's even lichter of scherper maken.
xx Gerie

SylS creaties zei

Wow, heel mooi en sfeervol kaartje!
groetjes,
Syl

Kathleen zei

Lovely subtle colours, sweet image and a lovely design.
Thank you for joining our 'Handmade Flowers' challenge this week at Allsorts.

Kath x

Ellibelle zei

This is so pretty, love the beautiful picture and vintage details. Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge!

brenda zei

A gorgeous vintage inspired floral creation for our 'Handmade Flowers' theme at Allsorts this week, many thanks for joining in.

B x

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart met de sketch van Cheerful sketches! Dankjewel voor je deelname. groetjes Joanne

marzia zei

romantic. I love it

Margreet zei

Mooie kaart met mooie bloemen.
Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Anita van Merode zei

Je hebt de Sketch prachtig gebruikt Marja. Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches blog.
Gr Anita