maandag 20 november 2017

Schudkaart met lambrisering



Opnieuw een schudkaart van mij. Ik kan er niets aan doen maar blijf ze gewoon leuk vinden. Deze mooie mal van Stampin Up van het raamkozijn is er een die ik heel vaak gebruik. Ik heb de het uitzicht gemaakt vanuit de woonkamer en dus een behangetje met lambrisering eronder. Kreeg vast de inspiratie toen ik naar mijn eigen keukenmuur keek waar ik ook lambrisering heb :) Deze heb ik zelf gemaakt door telkens om de centimeter het karton te rillen. Het bovenste randje opgevouwen en vastgeplakt. Ik vond het best wl een leuk effect. Zo leuk ontstaat er ineens iets heel anders als wat je gedacht had te maken. En jawel...gewoon gemaakt met restjes papier. Mijn voornemen om eerst eens wat papier te gaan opmaken lukt tot nu toe prima.

Groetjes Marja



4 opmerkingen:

Lia zei

Wat een leuke kaart met die lambrisering!
Lia xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie sfeervolle kaart en wat gaaf zoals je die lambrisering hebt gemaakt. Heb je ook zo'n mooi uitzicht Marja..;p?
Lieve groetjes Miranda

Anita van Merode zei

Ziet er supers uit Marja.
Gr Anita

GerJanne zei

Heel leuk gedaan met die lambrizering. Goed bedacht.
GerJanne