vrijdag 28 april 2017

Omdat we aan je denken


Onlangs had ik hele lijn van Pion Design gewonnen. Wat was ik daar blij mee. Ik mocht zelf de lijn kiezen en koos de lijn van Dearest Sofia. Zo supermooi. Daarom heerlijk met alle vellen op tafel en aan de slag. Gewoon heel eenvoudig deze keer, maar zo komt het papier tot zijn recht vind ik. De mooie rozen stonden op een hoek van het papier. Deze achter het frame geplakt die ik met mijn silhouette had gesneden. Een paar vlinders, parels en lint en klaar is het vond ik. Alles wat ik er nu extra op zou plakken doet dan alleen maar afbreuk. Een geschikte kaart voor mijn oudste tante die het even nodig heeft dat ze weet dat we met haar meeleven nu haar gezondheid haar in de steek laat.
Zo leuk om even een kaart speciaal voor iemand gericht te maken.

Groetjes Marja

6 opmerkingen:

Miranda K zei

Wat een mooie marja. en wat lief dat je hem voor je tante hebt gemaakt. groeten miranda k

Kaartenkraam zei

Pion papier winnen, dat is boffen. Ik vind het ook altijd zo mooi. Je hebt goed gebruik gemaakt van het roosmotief, prachtige kaart!

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Heel mooi Marja met het frame en wat boffen met je Pion papier,
komt vast nog meer van!! Heel mooi voor je tante!
xx Gerie

sjanie zei

Wat een prachtig kaartje heb je voor je tante gemaakt, Marja.
Het lijkt wel een schilderijtje.
Er hoeft inderdaad niets meer bij, het Pionpapier is al mooi van zichzelf.

Groetjes, Sjanie

Cobie zei

Mooie kaart Marja!
Groetjes Cobie

Creaellenknutselsite zei

mooie kaart is het geworden
groetjes ellen