woensdag 12 april 2017

En nog maar een


En nog maar een met het mooie voorjaarspapier van Pion Design. Jammer maar het papier is bijna op. En dan bedoel ik echt tot het laatste strookje echt opgemaakt. Krent die ik ben...want ja elk klein strookje probeer ik van dit mooie papier te gebruiken. Kennen jullie dat ook dat je het bijna jammer vind om het papier te gebruiken omdat je het zo mooi vind.
Alle randen met distressinkt bewerkt en ook een mooi stuk kant gebruikt. De mooie label heb ik met de silhouette uitgesneden en daar een tekst in gemaakt. De vlinder is een mal van Joy Crafts. Ook die blijft een favoriet van mij.

Verder kwam ik deze week op de eerste plaats in de top 3 bij Marianne Design Kreadivas en won daar ook nog eens een prijs. Weet niet wat, maar wacht maar gewoon in spanning af. Blijft al zo leuk als je kaart gewaardeerd wordt.

Groetjes Marja

Challenge: Anma creatief

9 opmerkingen:

Irene zei

Al weer zo'n plaatje Marja en ja hoor, ik lees heel vaak dat papier gekoesterd wordt........men er bijna de schaar niet in durft te zetten en er daarna elk snippertje van wil gebruiken - terecht! Ik heb een dos vol strookjes...altijd goed voor een klein detail denk ik maar maak er zelden gebruik van hihi!
Proficiat met je prijs, ben heel benieuwd wat er straks wordt bezorgd!

xx Irene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig wat een mooie kaart van deze mooie lijn. Heel herkenbaar hoor om alles van dit papier te willen gebruiken ;p
Gefeliciteerd met je prijs.
Lieve groetjes Miranda

Cobie zei

Gefeliciteerd met het behalen van de eerste plaats. Ook nu heb je weer een prachtige kaart gemaakt.
Groetjes Cobie

Anoniem zei

Wat een lief kaartje Marja!!
De vorige kaarten zijn ook super.
Gefeliciteerd met je prijs ,leuk hoor.
Groetjes Jannie

Kaartenkraam zei

Prachtig deze kaart in die tere kleuren.
En gefeliciteerd met je prijs!

groetjes van Ank

Adriana zei

Wat een prachtige kaart! Ja, ik heb dat ook, bedenk ik me nu. Inderdaad ergens op een veilige plek nog een paar mooie vellen liggen...
Dank-je-wel voor het meedoen aan onze Challenge bij AnMaCreatief!
Groetjes van Adriana

Unknown zei

Prachtig wat een mooie kaart van deze mooie lijn.
Heel herkenbaar hoor om alles van dit papier te willen gebruiken
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub

คนสวย2019 zei

ร้อยไหม
ร้อยไหมปรับรูปหน้า ปรับรูปหน้าที่ไหไนดี ร้อยไหมที่แหน่งใด











ดี? กังนัมสถานพยาบาล



เป็น



คำตอบไม่ว่าจะเป็น ร้อยไหมหน้าเรียว เป็นวีไลน์แบบประเทศเกาหลี



ด้วยไหมก้าง



ให้ท่าน



งาม



แบบประเทศเกาหลี



ลดอายุ หน้าเด็ก ไม่เจ็บ ไม่บอบช้ำ



ไม่บวม หน้าเป็นวีเชฟ ลดเหนียง เหนียงกระชับสมใจอยาก




ร้อยไหมก้างปลา
ร้อยไหม ปรับรูปหน้า

Shirley B. Houghton zei

Great post about chronic about work I Get more help from your post I found so many blogs related to this But do not get that much information also I found some interesting information about 10 Easy Ways To Get Paid Android Apps For Free In 2019