zaterdag 15 april 2017

40 jaar getrouwd




Deze keer een byzondere kaart voor een 40 jarig huwelijks jubileum. Met de silhouette een framekaart ontworpen. Ik heb er een soort boekje van gemaakt. De rug zit vast aan het frame waardoor je op het achterste blad je persoonlijke wens kunt schrijven.
Ik kwam dit gedichtje tegen en dat vond ik een hele toepasselijke. Samen met de gouden ringetjes en een paar bloemen vond ik het zo een mooi tafereeltje geworden. Deze kaart ga ik zelf in de brievenbus doen, maar zou ook heel goed per post verstuurd kunnen worden. Door het stevige cardstock blijft dit mooi in vorm. Het papier is opnieuw van Pion Design.

Verder nog een leuk nieuwtje. Ik heb de easter give away van Pion Design gewonnen op facebook en mocht een papierlijn uitzoeken. Zo ontzettend blij mee!!!.

Groetjes Marja

2 opmerkingen:

!neke zei

Wat een mooi ontwerp !
Heel mooi !

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie creatie
groetjes ellen