donderdag 22 april 2021

Werken met een sketch


 Ik vind t vaak best leuk om met een sketch te werken. Toen ik de sketch van the sketchy challenges voorbij zag komen kreeg ik daar gelijk zin in. Ik heb de kaart gemaakt met rustig papier omdat voor mij de bloem de blikvanger mag zijn. Alle gebruikte materialen zijn nu ook van Stampin up. Ook de bloem is ingekleurd met de stampin up blends. Ik moet zeggen dat ik er weer volop van geniet om met het bloggen bezig te zijn.

Groetjes Marja


Challenge: the sketchy challenges

7 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt met de sketch! Ik vind hem die sketch niet heel erg makkelijk!
Groetjes Trudy

Diny zei

Prachtig kaartje heb je volgens de sketch gemaakt Marja....mooie kleuren ook!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Leuke kaart volgens de schets. Een hele mooi bloem. Het kan handig zijn om volgens schetsen kaarten te maken. Vind het soms ook leuk om te doen. Groeten Trijntje

Eri zei

Een mooie kaart heb je gemaakt met de sketch. De bloem is een prachtige blikvanger op de verspringende cirkels.
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Leuke kaart heb je volgens de sketch gemaakt Marja!

Elle-Jeanne zei

Dankjewel voor je compliment op mijn kaart.
Maar hier staan ook super mooie kaartjes top.
Zo mooi gemaakt.
Groetjes Elle-jeanne

Bianca van Tilburg. zei

Prachtige kaart en wat leuk dat je meedoet bij onze challenge.
Veel liefs Bianca
DT The Sketchy Challenges Blog.