vrijdag 23 april 2021

Een toppertje(123 scrapping)




Voor het blog van 123 scrapping mocht ik aan de slag met de volgende materialen.

Heerlijk om te werken met het papier van… Veel kleine motiefjes en ja daar hou ik van. Het papier is dubbelzijdig en allemaal zo mooi dat ik niet kon kiezen met welke motiefjes ik wilde gaan werken. Het papier is bijna te mooi om in te gaan knippen. Hebben jullie dat ook wel eens dat je het bijna jammer vind om de schaar erin te zetten? Daarom maar op deze manier opgelost. Allemaal strookjes van 2 cm geknipt en het als een soort mozaïek verwerkt. Ook de mooie labels met teksten zitten erbij. Ook allemaal te leuk. Ik had zelf ook net de nieuwe set met de kleine envelopjes van studio light aangeschaft…en deze dus ook gelijk maar erbij gebruikt. Omdat de basis donkerbruin is voor de kaart heb ik aan de binnenzijde de mal van Joy crafts gebruikt waarop je dus je persoonlijke tekst kunt zetten. Dit papier vind ik echt een toppertje! 

Alle gebruikte materialen kun je vinden in de webshop van 123 scrapping. Mocht je iets nodig wat je niet kunt vinden in de webshop of even niet op voorraad is...vraag t gerust aan Wilma. Ze wil je altijd proberen te helpen. Snelle verzending en leuke prijzen. De moeite waard om eens een kijkje te nemen.

Groetjes Marja

 

Groetjes Marja

 


 

4 opmerkingen:

Eri zei

Je hebt het mooi opgelost met het papier door allemaal verschillende strookjes te snijden, zodat je niet hoeft te kiezen. Het is een leuke kaart geworden, het envelopje past er ook leuk bij!
Groetjes, Eri

Caroline zei

Leuk om allemaal strookjes te knippen. Ja ik vind het soms wel zonde maar de laatste jaren gebruik ik ook gewoon mijn mooie papier.
Groetjes Caroline

Anita van Deur zei

Wat goed gedaan zelf vind ik het moeilijk om te mixen en matchen, zo leuk met het envelopje erbij.
Fijn weekend.

Daphne zei

Leuke Sketch.
Mooie kaart.