woensdag 13 maart 2019

Happy van jeans(123 scrapping)


Voor het blog van 123 scrapping maakte ik deze kaart. De papierlijn van studio light vind ik toch echt wel super hoor. Deze keer heb ik er een lekker stoere kaart van gemaakt. Ik heb het broekzakje uit het papier geknipt en echt als een zakje opgeplakt. Hierdoor heb je ruimte om er wat geld in te verstoppen. Het label met de tekst happy heb ik gestempeld met een van de stempels uit de set van Diamond press. Ik heb dit gestempeld met versamark inkt. Daarop goudkleurig  embossingpoeder  en dit met de heattool verhit. Op de foto zal t niet te zien zijn maar had ook met embossing poeder op het donkerblauwe papier het stiksteekje gestempeld en deze met glitter embossingpoeder gedaan. Dit is helaas iets minder te zien….ja soms lukt iets net even niet. Toch krijgt de kaart zo wel een heel fijn glittertje.
De gebruikte materialen kun je allemaal vinden in de webshop van 123 scrapping

Groetjes Marja


7 opmerkingen:

Caroline zei

Wat leuk gedaan!
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Leuke kaart!
Groetjes Nicolette

Cobie zei

Super leuke kaart!
Groetjes Cobie

Trijntje zei

Wat een leuke stoere kaart Marja. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een stoere jeanskaart
groetjes ellen

JanniedenButter zei

Wat een stoere mannen kaart Marja!
Heel leuk gedaan hoor.
Groetjes Jannie

Trijntje zei

Wat een leuke stoere kaart Marja. Superleuk gemaakt. GroetenTrijntje