dinsdag 19 februari 2019

Sweet baby


Ik had met mijn verjaardag een paar leuke cadeaubonnen gekregen om te besteden bij 123 scrapping.
Altijd leuk!!! Ik had deze leuke olifantenstempels van Marianne design al langer op mijn verlanglijstje staan. Zaterdagmiddag heb ik lekker een middag stempels zitten inkleuren met mijn spectrum noirs. Hebben jullie dat nu ook dat het zo moeilijk is om leuke stempels te vinden om in te kleuren?Maar het inkleuren is juist zo leuk om te doen. Met het ook gekochte nieuwe paperbloc van Marianne Design maar eens mijn babykaarten zitten aanvullen. Dat was nodig.

Gebruikte materialen van Marianne Design: EC 0168, KJ 1727, PB 7055

Groetjes Marja

10 opmerkingen:

Nicolette zei

Wat een lief kaartje.
Groetjes Nicolette

Eri zei

Wat een lief kaartje, en wat heb je de olifantjes mooi ingekleurd.
Groetjes, Eri

Anita zei

Wat een superlief kaartje is het geworden Marja.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Judith zei

Heel lief kaartje geworden.
Gezellig dat je mee doet met de Hartjes challenge.
Groetjes van Judith
DT-Marianne Design Challenge blog

Bozena-creaties zei

Sweet kaartje :), Groetjes Bozena

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt! Lief met de olifantjes!
Groetjes Suzan
DT MD Challengeblog

Wilma zei

Super schattig kaartje!

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig babykaartje, lief met die olifanten stempeltjes!

Groetjes, Merit en Annemarie

Henriët zei

Ik vind het een heel lief kaartje!
Maar of ik 5 hartjes echt heel veel vind..... ;-)
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart is het geworden de stempeltjes zijn ook leuk heb zo ook
groetjes ellen