woensdag 16 mei 2018

Huwelijk



Deze maand en ook volgende maand heb ik weer een aantal huwelijkskaarten nodig om te versturen. Ik heb een dergelijke kaart al eens vaker gemaakt, maar toch is het eindresultaat telkens weer anders. 
Dit soort kaarten blijf ik zo leuk vinden om te maken. Met aluminiumfolie heb ik blikjes geprobeerd te maken die achter de trouwauto aanslepen.
Op het nummerbord de trouwdatum verwerkt. Ik heb er lekker drie zitten maken. Klaar is maar klaar toch.

Groetjes Marja

Challenge: 2sisters on the blog

7 opmerkingen:

!neke zei

Super gaaf Marja !
Leuk die blikjes !

groeten Ineke

Cards en Box bij Lady M zei

Heel mooi en erg leuk groetjes maartje

Eri zei

Wow, wat leuk gedaan Marja! Hij is net echt met die leuke bloementoef.
Groetjes, Eri

Crealientje zei

Ha, ha deze kaart is erg leuk!
De blikjes heel grappig.
Mooi de persoonlijke details.
Dit gaar zeker in de smaak vallen.
Lieve groetjes Crealientje.

Crealientje zei

Moet gaat zijn.😊

Caroline zei

Heel erg leuk gedaan met die blikjes. Altijd leuk zulke kaarten om te maken.
Leuk dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Nicolette zei

Hele mooie kaart. Leuk om de huwelijksdatum in het nummerbord te verwerken.
Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT