dinsdag 10 april 2018

Oehoe(123 scrapping)



Voor de webwinkel van 123 scrapping mocht ik aan de slag met dit mooie papier van Dovecraft en de leuke mal van de kinderwagen van X cut.

 Opnieuw een babykaart ermee gemaakt. Deze keer met de lieve uilen in combinatie met de sterren. Ook een mooie neutrale kaart. Opnieuw de leuke kinderwagen van x cut erbij gebruikt. Eea verhoogd opgeplakt waardoor er wat hoogteverschil ontstaat. Altijd wel erg leuk vind ik. Ik denk toch dat ik nog maar wat extra papier van deze lijn aanschaf….gewoon te leuk.

Groetjes Marja


De gebruikte materialen kun je vinden in de webwinkel

5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Héél lief deze neutrale babykaart en altijd handig om in huis te hebben. Die uiltjes zijn er erg vrolijk bij en de kleurencombinatie vind ik top Marja.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Hele leuke kaart is dit !
Prachtig papier !

groeten Ineke

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Marja!
Groetjes Diny

SylS creaties zei

Prachtige kaart, wat leuk dat randje met die uiltjes!
groetjes,
Syl

Crealientje zei

Leuke neutrale babykaart!
Prachtige materialen.
Lieve groetjes Crealientje.