maandag 16 mei 2016

En dat is honderd


Byzonder want ik heb de 100 ste volger mogen ontvangen en laat die nu ook Marja heten. Dat is toch wel heel speciaal. Voor de nieuwe volgers: leuk dat jullie mij willen gaan volgen en ik hoop dat ik jullie kan blijven boeien met de dingen die ik maak. 

Deze keer een vintagekaart met het Pion Design papier. Deze keer in combinatie met crème en zwart. De onderste crème  laag is gemaakt met een mooie spelbindermal. De zwarte uitgestanste vorm is gemaakt met een Joy Crafts mal. Deze twee mooie mallen maken dat het verder al niet zoveel meer nodig heeft. Nog anders gezegd, meer erop plakken zou afbreuk doen vind ik.

Voorlopig ga ik weer eens lekker aan de slag om beterschapskaarten te maken want mijn voorraad was geslonken en moet dus weer aangevuld worden.

Maar morgen eerst maar even weer dagje werken. Ook dat moet gebeuren.
Fijne avond nog allemaal.

Groetjes Marja


13 opmerkingen:

Odette's kaartenhoekje zei

Hé Marja gefeliciteerd met je 100ste blogvolger ...
Dit kaartje is ook weer prachtig ... schitterende spellbindersmal en de kleur vind ik heel speciaal en mooi !
Groetjes, Odette.

Nancy Soetaert zei

proficiat met je 100 volgers!
tof kaartje, bijzonder met de zwarte gestanste malletjes!
groetjes, Nancy

Giny zei

Gefeliciteerd met je 100ste volger.
En extra leuk dat zo ook Marja heet.
En je kaartje.......is prachtig,,,

Lieve groet Giny

Miranda K zei

wow 100.gefeliciteerd je kaart is prachtig

Corrie zei

Wat een prachtige kaart Marja, Pion papier is ook zo mooi, het plaatje is iook beeldschoon.
Op naar de 200 volgers.
Lieve groetjes,Corrie

Anoniem zei

Prachtig kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marja zei

Heel mooie vintage kaart!
Wat leuk dat ik je 100ste volgster ben..
Groetjes Marja.

Diny zei

Gefeliciteerd met je 100ste volger Marja!
En wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Gefeliciteerd met het behalen van 100 volgers! Wat leuk dat jouw 100ste volger ook Marja heet :) Jouw kaart is super mooi en stijlvol!
Groetjes Chantal

Mervi zei

Totally sweet and lovely vintage card.
Thank you Marja for sharing at Allsorts;-))m

Anoniem zei

Een prachtige kaart Marja!!
Mooie mallen,en lief plaatje.
Groetjes Jannie

vintagebyina zei

Gefeliciteerd met je 100 ste volger.
Mooie kaart.
Groetjes Ina

brenda zei

A super creation for our Vintage theme Marja many thanks for joining us at Allsorts challenge.

B x