maandag 29 februari 2016

Tijd voor lente ! (123 scrapping)



Hebben jullie ook zo’n  zin in de lente? Ik wel en toen ik dit papier en mallen van Cut-ies zag dacht ik ga gewoon lekker een lentekaart maken. Ik had ook de vogelmal van Aurelie en die paste hier ook goed bij vond ik. Het papier is weer een hele mooie serie van StudioLight. Natuurlijk weer de leuke distressinkt gebruikt om de randen aan te zetten. Heb er bewust even geen tekst op gedaan deze keer om hem zo voor meerdere gebeurtenissen te kunnen versturen.

Laat de lente maar komen.

Groetjes Marja

de materialen komen uit de webshop van 123 scrapping


4 opmerkingen:

Hetty zei

Prachtig voorjaarskaartje. Op naar de lente!
Groetjes, Hetty

Kaartenkraam zei

Wat een mooie romantische lentekaart!

groetjes van Ank

vintagebyina zei

Leuke voorjaarskaart!
groetjes Ina

Original handmade by Janneke zei

En of ik zin heb in de lente... Heerlijk hoor, en als ik naar jou kaartje kijkt, kan ik helemaal niet meer wachten!

Groetjes Janneke