donderdag 4 augustus 2022

Het blijft een wonder


Geboortekaartjes maken. Ik blijf 't zo geweldig vinden. Mijn grote neef is vader geworden. Wat blijft 't toch bijzonder een kindje krijgen. Want al denkt de hele wereld nog steeds dat het zo normaal is.....dat is gewoon niet zo. Het vader/ moeder worden is helaas niet voor iedereen weg gelegd. Het blijft gewoon een wonder. Ik vind t altijd leuk om juist de naam op het kaartje te verwerken. Nu snel op de post. En dan beginnen aan het kraamcadeau. Ook hier gebruik ik het geboortekaartje altijd voor. Ik maak nl graag een stoeltje of koffertje met daarop het geboortekaartje erop verwerkt. Heerlijk als je onze hobby hebt toch.

Groetjes Marja

                      creative moments challenges



 

5 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Een heel leuk kaartje, altijd feestelijk een geboortekaartje

Scrapping4funChallenges zei

Beautiful Baby tag!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT (owner)
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
https://rachellescreations.blogspot.com

बी एससी रिजल्ट मार्कशीट zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

Evospin zei

Je bericht was een hoogtepunt! Je schrijfwerk is van topklasse. Ga zo door en schrijf meer!