donderdag 8 oktober 2020

Kaartje om te genieten(123 scrapping)


Buiten is het regenachtig terwijl ik deze kaart aan het maken ben voor het blog van 123 scrapping. Ja we moeten eraan geloven de zomer is voorbij de herfst komt eraan. Ik moet zeggen dat ik het ook wel weer gezellig vindt. Lekker kaarsje aan en knus binnen zitten. Daarom een kaartje gemaakt met daarin 2 zakjes thee. Gewoon als gezellig extraatje. Dit mooie herfstpapier leent zich daar heel goed voor. Ook de mal van dit mooie blaadje is hierop heel goed te gebruiken. Deze heb ik ook gesneden uit de verschillende dessinpapiertjes.

De gebruikte materialen kun je natuurlijk bestellen bij de webwinkel van 123 scrapping

 

Groetjes Marja


 

6 opmerkingen:

Marja zei

Leuke herfstkaart heb je gemaakt!
Vind de herfst altijd heel gezellig en dat de zomer voorbij is vind ik (denk een van de weinige ) heel fijn.
Groetjes Marja.

Kaartjes door Elise zei

Wat een ontzettend gaaf kaartje is dit! Erg mooi met die herfstkleuren. Ik ben je gaan volgen en ben benieuwd naar je volgende creaties!

Diny zei

Wow....dit is leuk Marja....prachtig papier....een mooi herfstkaartje!
Groetjes Diny

Marlies zei

Een hele mooie sfeervolle herfstkaart. Een leuk idee om theezakjes erin te doen. Ook een leuke bladmal heb je gebruikt. groetjes, Marlies

Eri zei

Wat een leuke herfstkaart met die verrassing binnenin.
Groetjes, Eri

Crealientje zei

Leuke Herfstkaart!
Mooi dat je er thee in hebt gedaan. Ja,lekker knus 's avonds met de kaarsjes aan en buiten regen en wind.
Ik hou daar ook wel van:)
Goed weekend, liefs Crealientje.