dinsdag 13 november 2018

droppie van een afbeelding


Soms heb je dat, dat je helemaal weg bent van een bepaalde afbeelding. Dat had ik bij deze afbeelding. Ik vond t zo'n leukerd. Het gebruikte papier is een paperpad van studio light. Past dat even leuk bij de kleuren van de afbeelding en dan ook weer de boomstam in combinatie met de dennebomen. Het mooie sterrenkoord heb ik toch hier en daar maar wat vast gezet. Een kleine kersttoef maakte de kaart voor mij af. Ik ga lekker met de kerstkaarten. Heb er al een hele voorraad liggen. Leuk hoor.

Groetjes Marja

Challenge: vintage and more
                      The ribbon girl blog
                            DiesRus challengeblog

8 opmerkingen:

Lia zei

De afbeelding is inderdaad superlief en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt!
Lia xx

Eri zei

Leuke kerstkaart met dit lieve plaatje. Ook dat sterrenkoord is er leuk bij.
Groetjes, Eri

Irene zei

Echt een droppie en wat staat ze in een mooi frame Marja! Dat sterrenlint heb ik ook liggen, past niet meer zo goed bij mijn wat strakkere kaarten maar hier is het beeldig bij!

xx Irene

Marja zei

Prachtig kerstkaartje!..is inderdaad een superlief plaatje wat je hebt gebruikt.
Groetjes Marja.

Sherri zei

Gorgeous Christmas card! Love the lace frame around this beautiful photo! I'm so glad you joined our "Stitched Dies" challenge at Dies R Us!

Darlene zei

Such a beautiful creation! Thanks so much for playing in our ‘Stitched Dies’ challenge at Dies R Us. Good Luck and please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

GerJanne zei

Wat een schattig kaartje! Met zo'n plaatje heeft het ook niet veel meer nodig...

Ribbon Girl zei

Very elegant - thanks for joining in with the November 'anything goes' challenge, best of luck, Mary x
www.ribbongirl.co.uk