zaterdag 16 januari 2016

All star


Ik zag dat ik er weer een paar nieuwe volgers bij heb gekregen. Wat superleuk om jullie erbij te krijgen.

Mijn buurjongen is jarig en dus moest daar natuurlijk een stoere kaart voor gemaakt worden. Het was een patroon dat ik met de silhouette heb uitgesneden, maar ik heb hem natuurlijk weer even aangepast. Kon het niet laten. Ik heb de kaart dubbel gemaakt zodat hij neergezet kan worden. Het allstar symbool even van internet gehaald. De stiksteekjes met de hand erop gemaakt. Ik vond het geheel wel stoer geworden en ben benieuwd of deze knul hem goedkeurt. Ik vond hem zelf wel leuk geworden en ga deze zeker vaker maken.

Groetjes Marja

Challenge: ABC challenge
               cropstop blog

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Als ik nieuwe schoenen nodig heb, kom ik naar jou...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Wilma de Korte zei

Oh wat superorigineel, zeg!
Jij bent wel heel handig met die Silhouette ;)
Zal vast in de smaak vallen...
Fijn weekend!

Scraptastisch zei

Natuurlijk valt ie in de smaak Marja, dit is een te gekke schoen,
en jij bent heel blij met je apparaatje! Super gedaan!
Liefs van Gerie

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
jij kunt echt toveren met je machine,
ik vind hem super, ook de stiksels zijn er leuk op,
groetjes,
Ans

Anoniem zei

Ik weet zeker dat hij deze kaart waanzinnig vindt Marja! Het is net een echte sneaker :) Top!
Groetjes Chantal

Cobie zei

Leuk!
Groetjes Cobie

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Marja!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Super gave kaart met de schoen Marja!
Wat kan je toch veel met deze machine.
Deze kaart zal zeker gewaardeerd worden.
Groetjes Jannie

Patty Sue 2 zei

A great card...lots of appeal for the 'guys'. Thank you for joining our challenge at ABC Challenge. Good luck and please join us again with your lovely work!

Mojca zei

Oh this looks really stunning. Thank you for joining us at ABC Challenge. Hugs! Mojca