dinsdag 8 juni 2021

Knutselen vanuit de keukenla(123 scrapping)


Opnieuw aan de slag gegaan met het mooie papier van Studiolight Ik heb er een mooi frame uitgestanst. Achter dit frame heb ik een velletje gelatine gebruikt…uit mn keukenla. Dit geeft net het effect of dat het een glas in loodraam is. Achter het velletje heb ik het schilderijtje geplakt, maar voor het zogenaamde raam heb ik de poes en de hangplant geplakt om zo wat diepte in de kaart te krijgen. Ik heb er bewust even geen tekst o[ gedaan zodat deze kaart voor meer gelegenheden te gebruiken is.

Groetjes Marja

De gebruikte materialen kun je vinden op de website van 123 scrapping 


 

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat gaaf met het gelatine bladje super leuk geworden.

Linda zei

Wat een prachtige kaart en wat een superleuk idee om gelatine te gebruiken, geeft een heel mooi effect
gr Linda

Anonymous zei

Goede dag, ik ben nu zo blij omdat ik vandaag mijn lening van € 29.000 heb gekregen van dit goede bedrijf LAPO na verschillende oplichting van verschillende cheaters, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: lapofunding960@gmail .com

Unknown zei

Great card you made. You made a beautiful card.

Football Online

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.